https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3602
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای ارومیه با فعالیت پنج دستگاه ترانچر به گام هفتادم خود رسید.

به گزارش آدلین نیوز، قاسم جلیلی نژاد -مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با بیان این خبر، افزود: با توجه به دستور مقام عالی وزارت ارتباطات طی دیدار با استاندار آذربایجان غربی مبنی بر تجمیع نیروهای پیمانکاری در مرکز استان، این پروژه با تمام ظرفیت در حال اجرا است.

جلیلی نژاد ادامه داد: حفاری پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهای شهر ارومیه با سه اکیپ پیمانکاری و پنج دستگاه ترنچر حدود ۷۰ کیلومتر پیشرفت داشته و با اضافه شدن ۲ دستگاه جدید نیز سرعت پیشرفت پروژه افزایش می یابد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به مزایای توسعه این پروژه برای مردم، اظهار داشت: کاهش شکاف دیجیتالی، ایجاد فرصت شغلی، توسعه اقتصاد دیجیتال، توسعه بحث آموزش برخط در حوزه آموزش و پرورش و همچنین توسعه بخش بهداشت و درمان از جمله مزایای ایجاد و توسعه فیبر نوری منازل و کسب و کارها است.

این مقام مسئول با تاکید بر ملی بودن پروژه و اهمیت همکاری و همدلی همه ارگان ها در اجرای آن، تصریح کرد: باید دیدگاه فرا بخشی داشته باشیم تا پروژه در وقت مقرر به سرنجام برسد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: