https://adlinnews.ir

شناسه خبر :463
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همه‌فعالان حوزه کودک و نوجوان، سازمان‌ها و نهادهای دولتی، تشکل‌ها و وزارت‌خانه‌ها را به مشارکت در برنامه‌ها و نمایشگاه هفته‌ ملی کودک دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نهادها و سازمان‌ها، تشکل‌ها و وزارت‌خانه‌های علاقه‌مند به حضور در روز جهانی و هفته‌ ملی کودک در روزهای ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۳۹۵ و در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارایه‌ برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشنهادی و تکمیل فرم ثبت‌نام فضاهای نمایشگاهی و سالن‌های برپایی نشست و کارگاه و ارسال آن به دبیرخانه هفته ملی کودک می‌توانند در این رویداد فرهنگی با شعار «کودکان تشنه‌اند…» مشارکت کنند.

در فراخوان نمایشگاه «دست‌آوردهای سازمان‌ها در حوزه کودک و نوجوان»، همچنین از متقاضیان حضور در برنامه‌های هفته‌ ملی کودک خواسته شده است نماینده‌ خود را برای پیگیری کار به‌صورت کتبی معرفی و فرم ثبت‌نام تکمیل شده و اطلاعات پیوستی را تا تاریخ یک مهر ۱۳۹۵ به صورت حضوری به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یا از طریق رایانامه markazafarineshha۹۹۲@gmail.com به این دبیرخانه ارسال کنند.

در این فراخوان در عین حال آورده شده است: بدون شک بخش عمده‌ای از جامعه را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند و با توجه به تاکید دین مبین اسلام و فرهنگ ایرانی بر اهمیت تعلیم و تربیت کودکان به عنوان آینده‌سازان کشور، هفته‌ی ملی کودک با توجه به وسعت برگزاری و با جایگاهی جهانی و جذابیت فراوان می‌تواند نقشی به‌سزا و ارزنده در ارتقای سطح دانش، بینش و سلیقه و ذائقه این قشر ایفا کند.

در بخش دیگری از این فراخوان آمده است: روز جهانی کودک فرصتی است تا همه ما در هر سن و سالی که هستیم کودکی کنیم و کودک درون خود را بهتر بشناسیم و هم‌صدا با آینده‌سازان این مرز و بوم یک‌صدا فریاد برآریم که امید، شادی، آگاهی، نشاط و سرزندگی جامعه، جهان را به سوی زیبایی‌های مناسب‌تر رهنمون می‌سازد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچنین اعلام آمادگی کرده است پیرو برگزاری نشست‌های شورای سیاست‌گذاری، نمایشگاه و برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک را با همراهی، همدلی و مشارکت دیگر نهادها و تشکل‌ها به اشتراک بگذارد تا همه فعالان حوزه کودک در این مسیر در کنار یکدیگر شاهد اتفاق‌های قابل تامل و ارزشمندی باشند.

برنامه‌های هفته ملی کودک امسال با توجه به هم زمان شدن با ایام سوگواری محرم حسینی با شعار «کودکان تشنه‌اند…» و با رویکردی عاشورایی در تهران و سراسر کشور برپا می‌شود.

براساس این گزارش، فرم فراخوان برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک از طریق پایگاه خبری کودک و نوجوان کانون به نشانی www.kanoonnews.ir قابل دسترسی است و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت نیاز با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۶۱و شماره فکس ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۰۹ تماس بگیرند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: