https://adlinnews.ir

شناسه خبر :468
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور شرکت در نشست وزرای جاده ابریشم و حضور در نمایشگاه بین‌المللی فرهنگی جاده ابریشم، به کشور چین سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایشگاه بین‌المللی فرهنگی جاده ابریشم با حضور وزرای فرهنگ کشورهای چین، قرقیزستان، تونس، اوکراین و تاجیکستان برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، سفر «علی جنتی» به کشور چین از تاریخ بیست و هشتم شهریور ماه تا اول مهر ماه سال جاری خواهد بود. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر با همتایان خود دیدار و درباره همکاری های مشترک فرهنگی و هنری گفتگو خواهد داشت.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: