https://adlinnews.ir

شناسه خبر :521
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

مشهد – مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کیفیت هوای مشهد با شاخص میانگین ۱۴۱ پی.اس.آی در وضعیت هشدار قرار دارد.

حمید صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کیفیت هوای مشهد در روز دوشنبه با توجه به گزارشات ارسالی از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا مستقر در سطح شهر در وضعیت هشدار قرار دارد.

وی افزود: میانگین شاخص کلی کیفیت هوا در مجموع ۱۵ ایستگاه‌ سنجش کیفیت هوا در مناطق مختلف شهر ۱۴۱ پی.اس.آی است که بالاتر از حد مجاز بوده و در وضعیت هشدار قرار دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: ایستگاه‌های تقی آباد با شاخص ۱۸۴، سمزقند با ۱۶۳، نخریسی با ۱۵۷، مفتح با ۱۵۶ و خیام جنوبی و الهیه هر کدام با ۱۵۳ پی.اس.آی آلوده‌ترین ایستگاه‌های مستقر در مشهد بوده که برای تمامی گروه‌ها در وضعیت هشدار قرار دارند.

صالحی در ادامه گفت: ایستگاه‌های خیام شمالی با شاخص ۱۴۹، سرافرازان با ۱۴۵، سجاد با ۱۳۹، شهید کریمی با ۱۳۳، شهید آوینی با ۱۲۷، ویلا با ۱۲۶ و صدف با ۱۰۵ پی.اس.آی از دیگر ایستگاه‌های ناسالم روز دوشنبه برای گروه‌های حساس هستند.

وی عنوان کرد: ایستگاه خاقانی با شاخص کیفیت ۶۷ پی.اس.آی تنها ایستگاه مستقر در مشهد است که طی چند روز گذشته در وضعیت سالم قرار داشته است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: