https://adlinnews.ir

شناسه خبر :522
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

مشهد ـ تولیت مسجد جمکران گفت: با لبخند زدن و مصافحه با دشمن خطر از سر جمهوری اسلامی ایران برداشته نمی‌شود وکسانی که این نغمه را به راه انداخته‌اند مخالف قرآن و تجربه تاریخی ملت عمل کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان ظهر یکشنبه در دومین همایش ایثارگران مشهد، با بیان اینکه منافقین بیش از ۱۶ هزار انسان آزاده را ترور کردند که این موضوع موجب بیدار شدن ملت اسلامی شده است، اظهار کرد: از ۵۴ سال پیش که نهضت امام راحل(ره) آغاز شده است تا امروز انواع توطئه ها از ناحیه دشمنان اسلام علیه ایشان و راهشان انجام شده است اما به لطف خدا و با توجه به آیات قرآن، توطئه ها از ناحیه مستکبران به خودشان باز می‌گردد و به نفع جریان حق تمام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دستگیری امام خمینی(ره) در سال ۴۲ و توطئه پلید دشمنان، گام بلندی در جهت تقویت شخصیت برجسته ایشان و تضعیف رژیم شاه شد، افزود: فتنه ۷۸، ۸۸، فتنه داعش و تمامی فتنه هایی که دشمن تا به امروز به راه انداخته است جز پیروزی برای ما و نابودی برای دشمنان نداشته است.

تولیت مسجد جمکران تصریح کرد: در جنگ تحمیلی از هر یک هزار رزمنده، چهار شهید و از هر ۲۴۰ نفر مردم ایران یک نفر به شهادت رسیدند، سن ۷۲درصد از شهیدان بین ۱۴ تا ۲۴ سال بوده است، ۹۷ درصد شهدا متعلق به قشر ضعیف جامعه، ۷۵ درصد مجرد، ۲۵ درصد متاهل بود که ۸۰ درصد شهدای متاهل فاقد مسکن یا مسکن نامناسب و ۹۷ درصد شهدا از پایگاه مساجد و ائمه جمعه بودند.

وی با بیان اینکه ملت ایران باید از مکتب عاشورا روحیه بگیرد زیرا آن چیزی که دشمن را می ترساند روحیه شهادت طلبی است، بیان کرد: حدود هفتاد هزار وصیت نامه شهید مورد بررسی قرار گرفته و در هر وصیت نامه حداقل چهار بار انگیزه شهادت دفاع از اسلام، مکتب عاشورا و پیروی از ولی فقیه عنوان شده است.

حجت الاسلام رحیمیان با تاکید به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسلام ابر قدرت ها را به خاک رذالت می‌کشاند و پرچم لااله الاالله و محمد رسول الله بر بام گیتی به احتراز در خواهد آمد، عنوان کرد: اراده جمهوری اسلامی ایران بر تمامی دشمنان فائق می‌آید تا حدی که امروز به بزرگترین ابر قدرت دنیا تبدیل شده است و بر خلاف تمام توطئه‌ها و نغمه‌های شومی که از داخل و خارج در جهت تضعیف نیروهای مسلح و روحیه بسیجی ملت ایران وارد شده است، روز به روز به اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود و با لبخند زدن و مصاحفه با دشمن خطر از سر جمهوری اسلامی ایران برداشته نمی‌شود و کسانی که این نغمه را به راه انداخته‌اند مخالف قرآن و تجربه تاریخی ملت عمل کرده‌اند.

وی ادامه داد: طبق آیات قرآن هرگز دشمن از شما راضی نمی شود و حتی اگر بنده و تسلیم آنها شوید باز هم نخواهید توانست آنها را راضی نگه دارید.

نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ۷۸ کشور دنیا در پی از بین بردن جریان مقاومت سوریه هستند، اظهار کرد: امروز در جای جای جهان اسلام میلیون‌ها جوان آماده به شهادت وجود دارند و به برکت دفاع مقدس نظام اسلامی اقتدار ویژه‌ای پیدا کرده است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: