https://adlinnews.ir

شناسه خبر :615
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

شیراز _ معاون زیارتی و مذهبی استانداری فارس گفت: اتحاد، همدلی و برنانه ریزی میان دستگاه های مختلف باعث موفقیت و توسعه گردشگری فارس می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رستمی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم روز گردشگری تاکید کرد: وجود ۲۸۰۰ اثر تاریخی، ۴۰۰ جاذبه طبیعی و آثار مذهبی در فارس این موقعیت را فراهم کرده که بتوانیم به راحتی به فکر توسعه این صنعت باشیم.

وی ادامه داد: توسعه صنعت گردشگری سربلندی و اقتصاد پایدار را به همراه دارد و در دین اسلام نیز به موضوع سفر و گردشگری توجه ویژه شده است.

معاون زیارتی و گردشگری استانداری فارس تصریح کرد: آنچه که باعث توسعه و موفقیت در بخش گردشگری فارس می شود اتحاد و همدلی میان دستگاه است.

رستمی یادآور شد: آنچه که در بحث سرمایه گذاری گردشگری بسیار مهم است هماهنگی دستگاه ها است زیرا باید فعالیت های سرمایه گذاری را به سرعت انجام داد.

وی افزود: یکسری از قوانین در استان قابل اجرا است اما برخی دیگر نیز باید در کشور مورد بررسی و رفع مشکل شود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: