https://adlinnews.ir

شناسه خبر :617
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

شیراز – معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری کنسرت در تخت جمشید منعی ندارد و اداره کل ارشاد می تواند مجوز صادر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادخانی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از محل احداث موزه هنرهای معاصر در پاسخ به سئوالات خبرنگاران تاکید کرد: برگزاری کنسرت در تخت جمشید هیچ مانعی ندارد.

وی تصریح کرد: هنرمندانی که خواهان برگزاری کنسرت در این مکان تاریخی هستند باید از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس درخواست خود را ارائه کنند.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص راه اندازی موزه هنرهای معاصر فارس نیز گفت: تاپایان سال جاری عملیات اجرایی این موزه آغاز می شود.

مرادخانی افزود: از محل احداث این موزه بازدید شد و مکان مورد تایید است که امیدوارم با هماهنگی های انجام شد عملیات اجرایی آن آغاز شود تا پاسخگوی نیاز مردم و هنرمندان فارس باشیم.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: