https://adlinnews.ir

شناسه خبر :688
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸

گرگان – فرمانده بسیج قوه قضائیه از کسب رتبه نخست در امر خدمت رسانی ازسوی دادگستری استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صارمی ظهر دوشنبه در دهمین یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران دادگستری گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر از ایثارگران و یادگاران دوران دفاع مقدس در دستگاه قضائی استان گلستان بسیار ارزشمند است.

صارمی تصریح کرد: دادگستری استان گلستان در میان ۳۱ استان کشور موفق شد رتبه نخست خدمت رسانی را کسب کند که این مهم جز به حضور ارزشمند ایثارگران و خانواده های شهدا و جانبازان محقق نمی شد.

وی درباره غربت خانواده شهدا بیان کرد: خدا نکند در این مملکت که متعلق به امام زمان (عج) است فرزند شهیدی خود را تنها ببیند و احساس بی کسی کند و خانواده شهدا یاور و غمخواری نداشته باشند.

گفتنی است، این مراسم با حضور محمدرضا صارمی فرمانده مرکز بسیج قوه قضائیه، آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه شهرستان گرگان، حسن صادقلو استاندار گلستان و جمعی از مسئولان و کارکنان دادگستری و سازمان های تابعه استان گلستان و خانواده های شهدا و ایثارگران در کانون طه گرگان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم و همچنین کارمندان ایثارگر دادگستری گلستان تقدیر شد.

همچنین با حضور استاندار و فرماندهان جنگ دفاع مقدس از ۱۱ کتاب استانی مربوط به دفاع مقدس رونمایی شد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: