https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2215
منبع خبر :
سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸
1846 بازدید

به گزارش آدلین نیوز، پس از توهین بی شرمانه هواداران پرسپولیس به طرفداران تراکتور و مردم آذربایجان و ترک زبانان در یک کلیپ و انتشار گسترده آن در فضای مجازی، حالا همان هواداران هتاک با انتشار کلیپی دیگر، با عذرخواهی از عمل انجام شده اظهار ندامت کردند. در این کلیپ همین طرفداران پرسپولیس با وقاحت خاصی […]

به گزارش آدلین نیوز، پس از توهین بی شرمانه هواداران پرسپولیس به طرفداران تراکتور و مردم آذربایجان و ترک زبانان در یک کلیپ و انتشار گسترده آن در فضای مجازی، حالا همان هواداران هتاک با انتشار کلیپی دیگر، با عذرخواهی از عمل انجام شده اظهار ندامت کردند.

در این کلیپ همین طرفداران پرسپولیس با وقاحت خاصی عمل مجرمانه خود را توجیه کرده و اظهار می کنند که کلیپ جنبه فان!!! و طنز فوتبالی!!! داشت و خود به خود!!! انتشار پیدا کرده است.

هر چند این عذرخواهی نه از روی اقرار به اشتباه بلکه به سبب ترس از بازداشت بوده، با این حال طرفداران تراکتور خواستار دستگیری این افراد معلوم الحال بوده و طبق قانون نیز این افراد باید به سزای عمل زشت و مجرمانه خود که عامل بر هم زننده امنیت عمومی جامعه و تشدید کننده دعواهای قومیتی و نژادی هستند برسند.

سخنگوی نیروی انتظامی نیز اطمینان داده که با توهین کنندگان به طرفداران تراکتور برخورد جدی صورت می گیرد.

 

مشاهده ویدئوهای مرتبط با تراکتور

تراکتور، اخبار تراکتور، پرسپولیس، طرفداران پرسپولیس، طرفداران تراکتور، فیلم تراکتور

دانلود با کیفیت ها :
پ
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما:
نویسنده دیدگاه: آراز
تاریخ : بهمن ۸, ۱۳۹۸

شرمم میادکه بگم تو همزبان منی

نویسنده دیدگاه: صمدبرزکر
تاریخ : بهمن ۸, ۱۳۹۸

باید به سزای عملشان برسند

نویسنده دیدگاه: 1
تاریخ : بهمن ۹, ۱۳۹۸

داش سنین باشان