https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2265
منبع خبر :
شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
2488 بازدید

به گزارش آدلین نیوز، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در مصاحبه تلفنی با برنامه فوتبال برتر شبکه سه با اشاره به اتفاقات جنجالی بازی پرسپولیس تراکتور گفت: امسال در نیم فصل اول دو بازی بزرگ برابر استقلال و پرسپولیس انجام دادیم که هیچ اتفاقی نیفتاد. در بازی با استقلال که چهار بر دو باختیم هواداران […]

به گزارش آدلین نیوز، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در مصاحبه تلفنی با برنامه فوتبال برتر شبکه سه با اشاره به اتفاقات جنجالی بازی پرسپولیس تراکتور گفت: امسال در نیم فصل اول دو بازی بزرگ برابر استقلال و پرسپولیس انجام دادیم که هیچ اتفاقی نیفتاد. در بازی با استقلال که چهار بر دو باختیم هواداران فقط تراکتور را تشویق کردند و نه به تیم حریف و نه به بازیکنانش توهینی نکردند و نه فیلمی ساختند که قبل از بازی طرفداران تیم مقابل را عاصی کنند.

زنوزی با اشاره به اینکه همه اتفاقات از ورزشگاه آزادی سر منشا می گیرد افزود: یک سری اتفاقات مدیریت شده در حوزه نتایج و همچنین در بخش رسانه و زمین بازی و بیرون از زمین انجام می گیرد که به ضرر تراکتور تمام شود.

مالک باشگاه تراکتور ادامه داد: من فقط متاسفم به حال و روز فوتبال کشور که به خاطر یک بازی، مردم را به جان هم می اندازند.

مهندس زنوزی با اشاره به هژمونی رسانه ای تیم های پایتخت تصریح کرد: در بخش رسانه همین شما و تلویزیون هم مقصر هستید و سعی می کنید با جانبداری از بعضی تیم های خاص از جمله پیروزی، حقایق را به شکل دیگری نشان دهید.

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص علت سنگ پرانی تماشاگران هم گفت: بخشی از این ماجرا به اتفاقات قبل بازی و فیلم توهین آمیز و همچنین جاهایی که دوست دارند چنین حواشی و اتفاقاتی بیفتد مربوط می شود و بخش دیگر نیز به شخص داور مسابقه بر می گردد.

 

مشاهده ویدئوهای مرتبط با تراکتور

تراکتور، اخبار تراکتور، فیلم تراکتور، زنوزی، مالک تراکتور، پرسپولیس، پرسپولیس تراکتور، فوتبال برتر

دانلود با کیفیت ها :
پ
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما:
نویسنده دیدگاه: تیراختورچی
تاریخ : بهمن ۱۲, ۱۳۹۸

میثاقی پیروزی چی هر وقت یادگرفتی اسم تیم ما رو درست تلفظ کنی و بگی “تراکتور” بلکه ما هم تونستیم اسم باشگاه مورد علاقه تو رو پارس پول لیس صدا بزنیم خب؟!