https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1609
۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: احزاب تروریست اقلیم کردستان عراق منتظر اقدام تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران باشند و از همین امروز برای نابودی خود لحظه شماری کنند.

به گزارش آدلین نیوز، سردار سرتیپ پاسدار اوصانلو -فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی- در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی به خودروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیرانشهر، اظهار داشت: مردم آذربایجان‌غربی و به ویژه مناطق مرزنشین این استان ۴۰ سال است که در برابر دشمنان ایستادگی کرده‌اند و تقدیم شهدا در دوره‌های مختلف زمانی نشانه همین اقتدار و عزت آنهاست.

وی افزود: شهدایی که در حادثه تروریستی پیرانشهر تقدیم نظام اسلامی شده‌اند، در کنار تمام رزمندگان اسلام به مقابله با احزاب ضد انقلاب پرداخته‌اند و این اقدام ناجوانمردانه نتیجه همین ایستادگی بود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برخورد شدید سپاه با احزاب ضد انقلاب در سال گذشته، گفت: دشمنان باید بدانند همچنان که سال قبل بلایی به سرشان آوردیم که مرغان آمریکا به حالشان گریه کردند امسال هم همین کار را انجام می‌دهیم.

اوصانلو ابراز داشت: افرادی که این عزیزان را به شهادت رساندند، زیر خاک هم باشند پیدایشان می‌کنیم و به سزای عملشان می رسانیم.

وی تاکید کرد: مسئولان اقلیم کردستان عراق مقصر اصلی این اقدام هستند و باید پاسخگو باشند چون قبلاً بارها در این زمینه و پرورش چنین نیروهایی در اقلیم به آنها تذکر داده بودیم.

وی با اعلام اینکه هر اتفاقی برای عشایر و مردم منطقه برسد، مسئولیت مستقیمش با اقلیم کردستان عراق است، هشدار داد: مسئولان اقلیم کردستان دست از تروریست پروری بردارند و این تروریست ها را جمع کنند چون در هر نقطه ای که باشند آنها را مورد هدف قرار می دهیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: احزاب تروریست اقلیم کردستان عراق منتظر عواقب کار خود باشند و بدانند همچنان که سال قبل از فاصله ۲۵۰ کیلومتری لانه‌های این تروریست ها را مورد هدف قرار دادیم این بار نیز غافلگیرشان کرده و بلای سختی به سرشان می آوریم.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: