https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1985
۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

داود صالح نمدی مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت به مناسبت هفته دفاع مقدس برای برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی برنامه ریزی شده است که در طول هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

به گزارش آدلین نیوز، این مقام مسئول با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: تک تک شهدای هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه زندگی آنان برای نسل امروز و فردا درس ایستادگی، استقامت، گذشت، خودسازی، ایثار، مقاومت، ولایت پذیری، عزت، استقلال و آزادی است.

صالح نمدی تصریح کرد: آنچه در این بین اهمیت دارد، تحقق راه، منش و اندیشه‌های این شهدا، معمار بزرگ انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص توسعه فرهنگ مقاومت، ایثار، گذشت، عزت، استقلال و آزادی و … در جامعه است که پیش از این، شهدای دفاع مقدس این ها را به ما آموختند.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی برنامه ریزی برای حضور همکاران در مراسمات فرهنگی با حضور فرماندهان نظامی، حضور در گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه کتاب، اهداء کتاب به همکاران با مضمون دفاع مقدس، برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا، ارسال پیامک های موضوعی به همکاران از جمله این برنامه ها به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

صالح نمدی خاطرنشان ساخت: اهدای خون، برگزاری ورزش صبحگاهی، مسابقات ورزشی، درج فرمایشات مقام معظم رهبری در سربرگ مکاتبات اداری و اتوماسیون و سایت، فضاسازی و تبلیغات محیطی متناسب با ایام محرم، دیدار ایثارگران با مدیرعامل شرکت، نامگذاری تاسیسات با نام شهدای دفاع مقدس و توزیع بسته های نوشت افزار و لوازم التحریر در بین دانش آموزان مناطق محروم از سایر برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: