https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1971
۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: شهرک فناوری ارومیه می تواند نقش مهمی در رشد و اعتلای صنعت و فناوری در آذربایجان غربی داشته باشد.

به گزارش آدلین نیوز، علی عبدلی -مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی- در مراسم احداث دو واحد صنعتی فناور و دانش بنیان در شهرک فناوری ارومیه که با حضور معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد، با بیان اینکه عملیات اجرایی و ساخت نخستین واحدهای دانش بنیان و فناور در شهرک فناوری ارومیه آغاز می شود، افزود: شهرک فناوری ارومیه ۳۲ هکتار مساحت دارد و با توجه به تأمین زیرساخت ها و وجود مشوقات و مزایای استقرار می تواند نقش مهمی در رشد و اعتلای صنعت و فناوری در آذربایجان غربی داشته باشد.

این مقام مسئول گفت: کلنگ زنی شرکت کنترل گستر کهربا در یک هزار و ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه انجام شد و زمینه کاری این واحد که هوش مصنوعی و اتوماسیون صنعتی بوده با اشتغال ۱۰۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد تومانی انجام خواهد شد.

عبدلی اظهار داشت: کلنگ زنی مجتمع تولید تجهیزات روشنایی نیز در پنج طبقه در مساحت ۴۳۷ متر و زیربنای یک هزار و ۳۵۰ متر نیز دیگر پروژه ای می باشد که عملیات ساخت آن آغاز شد.

اصغر مصاحب -معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران- نیز در حاشیه این مراسم تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک به دنبال توسعه شهرک های فناوری است چون چهار اِلِمان اصلی فناور که شامل مرکز کسب و کار، آزمایشگاه مرجع، واحدهای R&D و واحدهای فناور هستند را در خود جای می دهد.

وی گفت: خوشبختانه امروز شاهد کلنگ زنی نخستین واحد فناور در ارومیه بودیم و همچنین واگذاری آزمایشگاه مرجع نیز انجام شد و امید است که در کنار مرکز کسب و کاری که هم اکنون فعال است، بتوان مرکز R&D را نیز راه اندازی کرد.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ابراز امیدواری کرد: بسته مربوط به فناوری با واگذاری واحدهای فناور داخل شهرک کامل شود که در صورت تحقق این مهم، سال آینده می توان مجموعه مربوطه را افتتاح کرد.

مصاحب با اشاره به بازدید از واحد تولیدی انواع ایمپلنت در ارومیه اظهار کرد: تا کنون ۹۰۰ واحد که ظرفیت دانش بنیان شدن را دارد توسط سازمان شناسایی شده و همچنین سازمان صنایع کوچک به بیش از ۳۵۰ مورد از این واحدها برای کسب مجوز فعالیت کمک کرده است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما:
نویسنده دیدگاه: GreggAlict
تاریخ : مهر ۱۷, ۱۳۹۸

Интересно!