https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3548
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۸:۱۶

مدیر جهاد کشاورزی ارومیه گفت: برگزاری اردوهای جهادی می‌‌تواند موجب ایجاد انگیزه و امید مردم در مناطق روستایی و توسعه پایدار در این مناطق شود.

به گزارش آدلین نیوز، پرویز امجدی در مراسم اردوی جهادی که در روستای چنقرالوی یکان شهرستان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: اردوهای جهادی حرکتی رو به جلو است که می‌تواند فرهنگ جامعه را به سمت فرهنگ دوستی با همدیگر و تقویت وحدت و همدلی به جلو ببرد.

امجدی افزود: کلاس ها و دوره های آموزشی ترویجی در سطح روستاها در جهت توانمند سازی روستاییان به صورت مستمر در طول سال برگزار می شود.

زنان روستایی در اقتصاد خانواده و جامعه نقش بسزایی دارند

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این مراسم با تبریک ایام گرامیداشت روز زن و تکریم مقام مادران، گفت: زنان روستایی در اقتصاد خانواده و جامعه نقش بسزایی دارند.

نیر الهامی افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری زن خانواده به منزله تنفس درخانه است که اگر نباشد، حیاتی در خانه نیز وجود نخواهد داشت.

الهامی تصریح کرد: اگر روشنگری، ترغیب و تشویق زنان توسط حضرت زینب (س) نبود، پیام عاشورا به درستی منتقل نمی شد.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی تاکید کرد: زنان روستایی الگوی فعالیت در جامعه هستند ، دائم در تلاش و کوشش بوده و محور صمیمیت و بقای خانواده خویش بوده و در خارج از خانه پا به پای مردان و حتی گاهی بیشتر در کلیه فعالیت ها تلاش می کنند.

وی با اشاره به وقوع وقایع اخیر در حادثه کرمان توسط دشمنان قسم خورده اسلام، گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی خاطر نشان ساخت: دشمن با آن جنایت به دنبال خاموش کردن نور مقاومت بود ولی اعجاز خون آن شهیدان پر افتخار موجب پیشرفت مقاومت و عقب زدن دشمن در همه جبهه‌های درگیری شد.

همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن و تکریم مادر، با هدف رفع محرومیت زدایی و ارائه خدمات به ساکنان مناطق روستایی کم برخوردار، اردوی جهادی یک روزه به همت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی و دستگاه های اجرایی خدمت رسان در روستای چنقرالوی یکان شهرستان ارومیه برگزار شد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: