https://adlinnews.ir

شناسه خبر :211
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

تدوین «لابی» به کارگردانی محمد پرویزی توسط محمدرضا مویینی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ تدوین «لابی» توسط محمدرضا مویینی به پایان رسیده است و به زودی صداگذاری کار توسط علیرضا علویان آغاز می‌شود.

«لابی» به کارگردانی محمد پرویزی همزمان با عید فطر فیلمبرداری خود را با حضور علیرضا برازنده آغاز کرد و پس از فیلمبرداری در لوکیشن هایی همچون نووتل و فرودگاه امام خمینی وارد مراحل فنی شد.

cinema-iran-2
این فیلم اجتماعی که فیلمنامه آن نیز توسط محمد پرویزی نوشته شده است، روایت کننده داستان زندگی افرادی است که در یک هتل مستقر می شوند و قصه هر کدام از آنها، اتاق به اتاق روایت می شود و در خلاصه داستان آن آمده است: لابی روایت آدم‌هایی است که آمده اند چند صباحی بمانند و بروند، گاهی از کنار هم بی تفاوت می گذرند، و گاهی می مانند… هر مسافر قصه ای دارد.

شهاب حسینی، ساره بیات، سحر دولتشاهی، مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، علیرضا آقاخانی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت دوست، مهرداد صدیقیان، آزاده صمدی، آرمان درویش، سام نوری، هستی مهدوی فرد، مهسا همتی، مارن میلر ، سارا منجزی پور و الهام جعفرنژاد از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر سینمایی به ایفای نقش می پردازند.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است اولین نمایش «لابی» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر باشد. امیرشهاب رضویان تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

پ
برچسب ها:
  • دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
    نظرات و تجربیات شما
    نام:
    ایمیل:
    * نظر شما: