https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2837
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: در طول عید نوروز ۱ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی فعال و در حال خدمت به مردم هستند.

به گزارش آدلین نیوز، سرهنگ پاسدار احمد رحمانی -رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی-، ضمن تبریک فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ و سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»اظهار کرد: در طول عید نورز ۱ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی در سراسر استان فعال بوده و در زمینه‌های مختلف به مردم خدمت می‌کنند.

وی اعزام گروه‌های جهادی پزشکی در قالب طرح شهید سلیمانی به مناطق صفر مرزی و روستاهای دورافتاده را مورد اشاره قرار داد.

رحمانی به احداث خانه محروم، دیدار با خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و دلجویی از آنها، توزیع بسته معیشتی اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی به راه‌اندازی ۳ قرارگاه استانی جهادی برای تحقق شعار سال و ساماندهی گروه‌های جهادی اشاره کرد.

رحمانی ضمن اشاره به اینکه، در سازمان بسیج سازندگی نقشه راه ۱۰ ساله‌ای برای فعالیت‌های مختلف ترسیم، تبیین و ابلاغ شده است، اضافه کرد: از این رهگذر در تلاش هستیم که ماهیت تفکر جهادی را در کشور محقق سازیم.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: