https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2575
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲

بخشدار سیلوانا گفت: تداوم بارش برف سنگین در سیلوانا که ارتفاع آن به ۶۰ تا ۷۰ سانتی متر می رسد باعث قطعی گسترده برق در برخی روستاهای بخش سیلوانا شد.

به گزارش پایگاه خبری آدلین نیوز به نقل از اولدوز خبر، ریباز میرزایی -بخشدار سیلوانا- از بارش برف سنگین در منطقه سیلوانا خبر داد و اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تداوم بارش برف سنگین در منطقه سیلوانا منجر به قطعی گسترده برق در سیلوانا گردید و در برخی روستاها نیز که ارتفاع بارش برف به ۶۰ تا ۷۰ سانتی‌متر می رسید راه ارتباطی روستاها مسدود شد.

وی افزود: با توجه به بارش شدید و سنگین برف یکی از دکل‌های اصلی انتقال برق در منطقه از مدار خارج شده است که طی تماس با مدیران شرکت‌برق و اعزام پنج گروه از شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و فعالیت شبانه‌روزی نیروهای شرکت برق بخشی از منطقه چهارده شهید سیلوانا، وصل شده است و نیروهای شرکت برق در تلاش هستند برق‌ سایر مناطق را وصل کنند.

بخشدار سیلوانا با اشاره به وضعیت راه و مسدود بودن راه‌های منطقه بیان کرد: با آغاز بارش‌ها گروه‌های راهداری در منطقه پای کار آمدند و اقدام به مسیرگشایی در این منطقه کرده است و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی بازگشایی محورهای اصلی جاده‌ای در منطقه است، بیان کرد: از امروز صبح راهدارخانه مستقر در منطقه سیلوانا اقدام به مسیرگشایی روستاها کرده است در این راستا بسته بودن راه برخی روستاها به علت کوهستانی بودن و منطقه صفر مرزی طبیعی بوده که اقدامات لازم نیز برای گشایش این مسیرها و مواجه نشدن با مشکلات احتمالی انجام شده است.

میرزایی یادآور شد: مادران بارداری که در روستاهای منطقه سیلوانا بودند نیز به سرعت از طریق اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

وی اذعان کرد: از طریق ماشین آلات دهیاری‌های مجاور و راهدارخانه‌ها اقدام به بازگشایی مسیر روستاهای که مادر باردار در آن روستا وجود دارد شده است تا هیچ مشکلی از بابت انتقال مادران باردار به بیمارستان وجود نداشته باشد.

بخشدار سیلوانا خاطرنشان کرد: سیستم گرمایشی منطقه سیلوانا بیشتر به صورت بخاری‌های نفتی است و با توجه به توزیع نفت در این منطقه مشکل خاصی از لحاظ گرمایشی وجود ندارد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: