https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2878
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲

نائب رئیس مجلس با بیان اینکه مذاکره بدون برداشتن همه تحریم‌ها و راستی‌آزمایی معنا ندارد، گفت: مذاکره نباید فرسایشی و مرحله‌ای باشد.

به گزارش آدلین نیوز، دکتر علی نیکزاد -نایب رئیس مجلس شورای اسلامی- در صحن علنی مجلس گفت: دولت نمی‌تواند خلاف قانون عمل کند و مذاکره نیز بدون برداشتن همه تحریم‌ها و راستی‌آزمایی معنا ندارد. مذاکره نباید فرسایشی و مرحله‌ای باشد. مجلس پای قانون مصوب ایستاده است.

وی ادامه داد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را رصد می‌کند. به دوستان مذاکره‌کننده هم توصیه می‌کنیم که اگر نمی‌توانید کاری کنید، مذاکرات را فرسایشی و مرحله‌ای نکنید زیرا مجلس با مذاکرات برخلاف قانون راهبردی مخالف است.

نیکزاد افزود: آقای عراقچی در کمیسیون امنیت ملی اعلام کرد که آمریکایی‌ها در وین و هتل حضور نخواهند داشت و هیچ مذاکره مستقیم و غیرمستقیمی با آمریکا نخواهیم داشت اما متأسفانه آمریکایی‌ها در هتل مستقر بودند و این برخلاف اظهارات عراقچی است. به دولت توصیه می‌کنیم قانون را رعایت کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: خط قرمز ما قانون و فرمایشات مقام معظم رهبری است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: