به گزارش پایگاه خبری آدلین نیوز، علیزاده -مدیر بیمه تجارت نو آذربایجان غربی- در جلسه آموزشی باجه های منتخب پست بانک که در خصوص بازاریابی بیمه تجارت نو در ارومیه برگزار شده بود با تشریح اهداف و عملکردهای بیمه تجارت نو گفت: این بیمه با سهامداری عمده آستان قدس رضوی، بانک تجارت ایران و شرکت نفت و گاز پارسیان از سال ۱۳۹۷ وارد حوزه بیمه ای کشور شده و تمایز آن با سایر بیمه ها پرداخت خسارت در محل و از طریق نرم افزار به صورت آنلاین بوده که بدون نیاز به حضور کارشناس در صورت توافق خسارت در همان محل به بیمه گذار پرداخت می گردد.

وی افزود: بیمه تجارت نو در آذربایجان غربی دارای ۴۰ نفر کارشناس برآورد خسارت بوده که در کمتر از ۲۴ ساعت، ارزیابی ها را انجام داده و با توجه به سطح توانگری مالی سطح یک خسارت پرداخت و هدف از این کار در اولویت اول حفظ و افزایش رضایت مندی مشتریان است.

این مدیر بیمه ای آذربایجان غربی خاطر نشان ساخت: توجه به بازار رقابتی صنعت بیمه بسیار مهم است و به همین علت به مشتریانی که از طریق باجه های پست بانک جذب گردند خدمات ویژه ای ارائه می گردد.