https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3205
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از تمهیدات اندیشیده شده برای سوخت‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی و نظارت‌های کمی و کیفی دقیق در جایگاه‌های عرضه سوخت در نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

احمد مجرد در گفتگو با خبرنگار خبر فوری ارومیه با اعلام این خبر در ادامه گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه همانند سال‌های گذشته ضمن تشکیل ستاد هماهنگی و سوخت‌رسانی ایام نوروز، ذخیره سازی بنزین و نفتگاز بخش حمل و نقل را در انبارهای نفت منطقه آغاز کرده است.

۱۶۲ باب جایگاه عرضه سوخت منطقه ارومیه آماده ارائه خدمات در نوروز ۱۴۰۱ هستند

مجرد افزود: امسال شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با ۹۵ باب جایگاه تک منظوره و دو منظوره عرضه فرآورده‌های سوخت مایع، بنزین، نفتگاز و CNG فعال، ۳۰ باب فروشندگی محور و ۳۷ باب جایگاه تک منظوره CNG در سطح مرکز و شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی و با سوخت‌رسانی مطلوب به استقبال مسافران نوروزی می رود.

وی گفت: پیش بینی می‌کنیم در صورت مجاز بودن سفرها در ایام نوروز با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر آذربایجان غربی و کشور، مردم بیش از گذشته از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند و به همین دلیل، از هم اکنون آمادگی لازم را برای افزایش مصرف بنزین و تامین سوخت سفرهای نوروزی را در نواحی و انبارهای نفتی تابعه ایجاد کرده ایم.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به وضعیت مطلوب ذخیره سازی فرآورده های بنزین و نفتگاز در انبارهای نفتی منطقه ارومیه امید است خدمات قابل ارائه در امر سوخت‌رسانی سفرهای نوروزی بدون نقص انجام گردد.

بیش از ۵۳ میلیون لیتر نفت سفید به عنوان سوخت زمستانی در ناحیه خوی توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه در ادامه به بازدید از انبار نفت ناحیه خوی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از ۵۳ میلیون لیتر سهمیه نفت سفید و بالغ بر ۱۹۳ میلیون لیتر نفتگاز در ناحیه خوی مصرف شده که این مقدار در مقایسه با سال گذشته به جهت توسعه گازرسانی و بازنگری مستمر مشترکین نفت سفید با روند کاهشی مواجه است.

مجرد افزود: با توجه به آمار ۱۱ ماهه سال جاری تا کنون بیش از ۱۶۶ میلیون لیتر نفت سفید و ۸۴۴ میلیون لیتر نفتگاز در سطح مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی توزیع شده است.

وی خاطر نشان ساخت: بررسی آخرین وضعیت سوخت‌رسانی زمستانی مشترکین، نیروگاه و سایر مصرف کنندگان عمده و همچنین آماده سازی مجاری عرضه فرآورده های نفتی و CNG شهرستان خوی از اهم دستور کار بازدید گروه معین است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: