https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3315
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: دشمن از شرایط فعلی و ضعف رسانه های کشور نهایت استفاده را می برد که در شرایط فعلی، تولیدات محتوایی رسانه های بومی یک ضرورت است.

به گزارش آدلین نیوز به نقل از افتخار آذربایجان، سردار رحیم جهانبخش -فرمانده انتظامی آذربایجان غربی- در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه با بیان مطلب فوق در ادامه افزود: دشمن در حال حاضر به دلیل میدان داری رسانه ای و به دست گرفتن شبکه های اجتماعی و پیام رسان هایی نظیر تلگرام، اینستاگرام، توییتر و واتس اپ، هر چه را که می خواهد حذف می کند و هر آنچه را نیز بخواهد منتشر می نماید.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در این میدان داری رسانه ای که حقیقتاً باید نام آن را جنگ رسانه ای گذاشت، دشمن به ضعف رسانه های کشور و کم اثر بودن نفوذ رسانه های داخلی در بین مردم پی برده و سعی دارد از همین نقطه ضعف به کشور آسیب برساند.

سردار جهانبخش اذعان داشت: در حال حاضر، چندین هزار نفر در شبکه های معاند توسط دشمن حمایت مالی، سخت افزاری و نرم افزاری می‌شوند تا با گمراه کردن افکار عمومی، جمهوری اسلامی را آماج انواع پست های تفرقه افکنانه، کامنت ها و هتاکی ها در شبکه های اجتماعی قرار دهند همچنان که طبق بررسی های انجام شده، بیش از ۸۰ درصد کامنت گذاران علیه جمهوری اسلامی، آی پی عربستان سعودی و آلبانی را داشتند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن، ایران قوی را به هیچ عنوان تحمل نمی کند، گفت: هدف نهایی تلاش های دشمن در ایران، بدون شک تمرکز بر روی گسل های قومیتی و تجزیه طلبی بوده و سعی دارد با تزریق دروغ و تهییج هیجانات به ترویج خشونت و تروریسم بپردازد.

مقام عالی انتظامی آذربایجان غربی از تلاش نافرجام رسانه های معاند در نسبت دادن قتل مرحومه خانم «نسیم صدقی» به اغتشاشات اخیر پرده برداشت و گفت: ایشان در یک اختلاف خانوادگی کشته شده اند اما دشمنان با دروغ پردازی تلاش کردند آن را به نا آرامی های اخیر ارتباط دهند که آبرو و آزرده خاطر شدن خانواده مقتول، هیچ ارزشی برای آنان نداشت.

سردار جهانبخش با ابراز خرسندی از ایجاد فضای گفتمانی و صحبت با مردم از طریق رسانه ها تاکید کرد: رسانه های معاند با دروغ پردازی های رنگارنگ از طریق افزایش ضریب نفوذ در میان نوجوانان و جوانان، روایت های اشتباهی از وضعیت کشور ارائه می دهند که تداوم این اخبار کذب، حیثیت آنها را به زیر سوال برده چون مردم آگاه ایران، اطمینان خود را به این رسانه های حامی تروریسم از دست داده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین از کشف ۵۸۰ قبضه انواع سلاح غیر مجاز طی دو ماه اخیر در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: ۳۲۰ قبضه از این تعداد، سلاح شورشی با هدف نا امنی و استفاده در اغتشاشات به کشور وارد شده بود که اینها همه نشان از عزم جدی دشمن برای ایجاد نا امنی در کشور با استفاده از نا آرامی و پیاده کردن سیاست های خصمانه خود در اوضاع موجود است.

وی با اعلام اینکه پلیس موفقیت های بسیاری در هفت ماهه امسال در سطح استان کسب کرده و پایین بودن رتبه آذربایجان غربی در بسیاری از مولفه ها نظیر آلودگی به مواد مخدر، تصادفات منجر به فوت، نزاع و درگیری، جرایم مالی، مشکلات اخلاقی، شرارت، آدم ربایی و قتل نشان از امنیت بالای استان دارد، خاطر نشان ساخت: آذربایجان غربی سی و سومین استان کشور در نرخ سرقت است و خوشبختانه سرقت مسلحانه نیز در استان به صفر رسیده است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: