https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3446
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در کانون جوانان بسیج در ارومیه، رسالت خبرنگاران در همه مقاطع به‌ویژه دوران حاضر را بسیار خطیر و ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش آدلین نیوز به نقل از اولدوز خبر، سرتیپ محمدحسین رجبی -فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی- با بیان اینکه، خبرنگاران پرچم‌داران روشنگری و آگاهی‌بخشی در جامعه هستند، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند در جبهه جهاد تبیین و روشنگری، فعالانه و حق‌طلبانه کنشگری کنند.

سردار رجبی با تشریح اهداف جنگ نرم دشمن با بهره‌گیری از ابزار رسانه گفت: دشمن در این عرصه با تحریف حقایق و قلب واقعیت می‌کوشد تا جریان فکری کشور را به نفع خود تغییر دهد.

وی با اشاره به نقش کلیدی و محوری خبرنگاران در جنگ روایت‌گری و تقابل فرهنگی، عنوان کرد: خبرنگاران در عرصه تبیین، آگاهی‌بخشی، امیدآفرینی و پاسداری از حقیقت خستگی‌ناپذیر هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار داشت: رسانه‌ها باید با جنگ روانی دشمن مبارزه کنند و هم در صحنه جهاد اقتصادی و هم عرصه جنگ نرم پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

سردار رجبی، خبرنگاران را افسران رسالت امید آفرینی در دل مردم و جامعه دانست و گفت: امروز رسالت شما در امر اطلاع‌رسانی و خبرنگاری، امیدآفرینی و جهاد تبیین در جامعه است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دشمنان در حال سیاه‌نمایی و مخدوش کردن فعالیت‌های نظام هستند که رسانه می‌توانند برای آینده کشور قدم مؤثر برداشته و تبیین مناسبی انجام دهند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه با تاثیرات خوب خود می‌توانند مسئولان را تشویق به اقدامات مؤثرتری کنند و انرژی مثبتی را به مسئولان برای خدمت گزاری هر چه بیشتر به مردم انتقال دهند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: