https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1092
۰۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اهالی رسانه روشنگران و پیام رسانان عرصه انقلاب فرهنگی هستند.

به گزارش آدلین نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در دومین نشست هم اندیشی با اعضای بسیج رسانه استان آذربایجان غربی، اهالی رسانه را روشنگران و پیام رسانان عرصه انقلاب فرهنگی معرفی کرد و گفت: شما منادیان اصلی صحنه اصالت محوری و پیام آور ارزش های اسلامی هستید.

وی با بیان اینکه ما در عرصه رسانه گام های خوبی برداشته ایم و مسیرهای رفیعی را طی کرده ایم اظهار داشت: اما نکته مهمی که اهالی رسانه باید به آن دقت کنند امید آفرینی در جامعه است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امروزه دشمنان در سدد ایجاد یاس در جامعه آن هم در تمامی عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حتی نظامی هستند که در مقابل این موضوع ایجاد امید، رشد بالندگی، مقاومت در برابر مشکلات و رفع موانع از سوی رسانه های ارزشی نکته مهمی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: یکی از اثرگذارترین نقش آفرینی رسانه در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که به برکت این نقش آفرینی ها، امروز ما اقیانوس و دریای عظیمی از تلاش های رزمندگان را در تصاویر و نوشتارها می بینیم.

سردار شهسواری سختی ها را معبر عبور برای روشنی ها عنوان کرد و اظهار داشت: در بحث تحریم نیز ما آن را یکی از برکات برای کشور می دانیم چراکه از این طریق اقتصادی پویا و شکوفا در پیش رو خواهیم داشت.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان یادآور شد: در گام دوم انقلاب آنچه باید به دنبال آن باشیم این است که در تراز انقلاب رسانه ای را ایجاد، هدایت و راهبری نماییم.

وی گفت: ما مدیون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان هستیم پس باید پیام رسان این نسل ماندگار و ارزشمند جامعه باشیم.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: