https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1578
۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴

در نخستین روز از مسابقات فوتسال سمن های کشور که به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است، هشت دیدار از مرحله مقدماتی به انجام رسید که در یکی از این دیدارها، تیم آذربایجان غربی با ۴ گل حریف خود را شکست داد.

به گزارش آدلین نیوز، مسئول برگزاری مسابقات فوتسال سمن های کشور گفت: این مسابقات با حضور ۱۷۰ ورزشکار در قالب چهار گروه چهار و پنج تیمی در ۲ سالن سه هزار نفری شهیدان آهندوست و ۲ هزار نفری شهید باکری ارومیه در حال برگزاری است.

سعید محسن زاده بیان کرد: در نخستین روز این رقابت ها و در شامگاه چهارشنبه، هشت دیدار از مرحله مقدماتی به انجام رسید که طی آن‌ها تیم فوتسال آذربایجان‌غربی با نتیجه چهار بر یک چهارمحال و بختیاری را شکست داد، یزد در دیداری پرگل با ۹ گل از سد البرز گذشت، کرمان با نتیجه ۵ بر ۴ هرمزگان را پشت سر گذاشت و خراسان رضوی نیز با زدن ۶ گل در برابر تک گل تهران به برتری رسید.

وی ادامه داد: در سایر گروه ها همدان ۶ بر یک سمنان را شکست داد، کردستان با ۷ گل لرستان را مغلوب کرد، جدال تیم های آذربایجان‌شرقی و فارس به تساوی بدون گل انجامید و تیم قم نیز با ۸ گل اصفهان را در هم شکست.

محسن زاده گفت: در ادامه امروز، پنجشنبه نیز هشت دیدار دیگر از مرحله مقدماتی به انجام می رسد.

شایان ذکر است، در این مسابقات تیم هایی از استان های آذربایجان غربی، یزد، البرز، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، هرمزگان، همدان، سمنان، کرمان، خراسان‌رضوی، آذربایجان‌شرقی، فارس، تهران، کردستان، قم، اصفهان و لرستان حضور دارند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: