https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2752
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲

معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتقام خون شهدای انقلاب اسلامی از جمله سردار سلیمانی، آزادی فلسطین و حذف آمریکا از منطقه است.

به گزارش آدلین نیوز، آیین پاسداشت ۴۲ سال صلابت، اقتدار و بالندگی در پرتو خورشید ولایت امروز ۲۱ بهمن ماه با اهداء ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم و توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی به آسیب دیدگان ویروس کرونا با حضور سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه پاسداران، سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) و برخی مسئولین استانی در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه در این آیین اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را مدیون شهدایی هستیم که خودشان ذره ای از گوارای آزادی و استقلال را نچشیده و لذت زندگی زیر پرچم اسلام را ندیدند ولی جان خود را بر طبق اخلاص گذاشتند و این عزت و اقتدار را به ما ارزانی داشتند.

وی با بیان اینکه در این منطقه روزهایی بود که بر اساس گزارش ماهانه هر ماه ۴۰۰ شهید می دادیم، افزود: جوان های مومن کرد و غیور مردان آذری و تمامی جوانان از همه جای ایران به میدان آمدند سینه سپر کردند تا در برابر توطئه ها و لانه جاسوسی آمریکا این پرچم برافراشته بماند.

سردار نقدی تصریح کرد: ملت ایران در دفاع مقدس جانانه جنگیدند و با بصیرت و مقاومت در برابر فشارهای اقتصادی، توطئه‌های مختلف، دسیسه های رسانه ای پیچیده هوشمندانه رفتار کردند.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی نه تنها چند سال حکومت شاهنشاهی و دیکتاتور در ایران را پایان داد بلکه قرن ها ظلم عالم را در هم شکست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با پیشرفت های سریع و چشمگیر خود همه ملت های جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است و همه دنیا از این پیروزی مغتنم شدند.

وی خاطرنشان کرد: کشوری که اکثریت مردم و ۷۰ درصد خانم ها در آن بی سواد مطلق بودند به برکت انقلاب اسلامی اکنون در جایگاه رتبه ۱۵ علمی جهان، پرتاب کننده ماهواره، رتبه ۴ نانو تکنولوژی ، رتبه ۷ دارای چرخه کامل انرژی هسته ای قرار دارد .

سردار نقدی با بیان اینکه موفقیت های مادی، علم و تکنولوژی دستاورد اصلی انقلاب نیست، اضافه کرد: دستاورد اصلی انقلاب تربیت انسان های هم طراز اسلام همچون سردار شهید سلیمانی و شهید حججی ها است.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه در ادامه اذعان داشت: محصول انقلاب اسلامی بیدار کردن مجاهدین فلسطین است و حزب الله لبنان مولود انقلاب اسلامی ایران می باشد.

وی با تاکید بر اینکه این انقلاب بدون آزادی فلسطین نیمه تمام است، ادامه داد: انتقام خون شهدای انقلاب اسلامی از جمله سردار سلیمانی، آزادی فلسطین و حذف آمریکا از منطقه است.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه امروز دور انقلاب و اسلام است و باید کار نیمه تمام را تمام کرد، گفت: باید پرچمی که شهدا به ما سپرده اند را در مسجد الاقصی نصب کنیم و حماسه شهدا را بدین طریق کامل نماییم.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: