https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1754
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱

سرپرست شرکت مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت: هم اکنون ۳.۵ میلیون مشترک همراه اول در آذربایجان غربی وجود دارد.

به گزارش آدلین نیوز، مهندس چنگیز نوری -سرپرست شرکت مخابرات منطقه آذربایجان غربی- با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: امسال توسعه بسترهای فیبر نوری در سطح استان در دستور کار مخابرات آذربایجان غربی قرار دارد که این طرح در قالب پروژه F.T.T.H انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: هم اکنون زیرساخت‌های توسعه فیبر نوری در منازل، شرکت‌ها، واحدهای تولیدی و شرکت‌های خدماتی فراهم شده تا از اینترنت پرسرعت استفاده کنند.

نوری افزود: هم اکنون یک هزار و ۷۰۰ نفر در سطح استان از اینترنت پرسرعت فیبر نوری در قالب ftth استفاده کرده و نرخ استفاده از آن نیز تفاوتی با ADSL ندارد.

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان‌غربی از توسعه تلفن ثابت در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: هم اکنون تعداد یک میلیون شماره تلفن ثابت در سطح استان فعال بوده و ۲۳۵ هزار مشترک از اینترنت پرسرعت مخابرات استفاده می‌کنند.

چنگیز نوری با اشاره به اینکه هم اکنون سه و نیم میلیون مشترک همراه اول در سطح آذربایجان غربی وجود دارد ابراز داشت: به علت گسترش مرتفع‌سازی‌ها در سطح شهر، نقاط کور ایجاد شده و در برخی اوقات سبب ضعف در دسترسی تلفن همراه می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: هم اکنون شرکت مخابرات استان در حال ساماندهی نیروی انسانی بر اساس شایستگی و دانش است و در این رابطه، دو نفر از بانوان نیز در پست‌های مدیریتی به کار گرفته شده‌اند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: