https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1779
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰

شهردار منطقه یک ارومیه گفت: طرح های در دست اقدام شهرداری این منطقه، از قدم های موثر در کسب اعتماد عمومی شهروندان ارومیه ای است.

به گزارش آدلین نیوز، مجتبی علیزاده -شهردار منطقه یک ارومیه- با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر و تسریع در حل و فصل امور شهری و همچنین اجرای سیاست های کلان شهرداری ارومیه در حوزه عمرانی و خدماتی برای شهروندان، برنامه ریزی کارشناسی برای زمینه سازی رفاه عمومی شهروندان بر اساس نظارت دقیق و مستمر بر امور لازمه، نیل به اهداف تعریف شده در حوزۀ سازمانی است و در همین رابطه شهرداری منطقه یک ارومیه اقدامات موثری را در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه یک ارومیه، سیاستگذاری تکریم ارباب رجوع، بررسی دقیق و نظارت کارشناسی بر پروژه های اجرائی از جمله عملیات گسترده زیرسازی و آماده سازی جهت آسفالت ریزی معابر خیابان های براعتی، انعام، احمدپور، ۱۸ میر داماد، خیابان عزیزی مقابل پروژه رزت، آذرنیوش کوی کیوان، کوچه ۱۱ گلستان، خیابان شهید حضرتپور کوی سالار و ۱۴ متری زرین که ۹۰ درصد از این خیابان ها آسفالت ریزی شده و همچنین تعویض جداول شهری خیابان های انعام، امین دیانت، فاضل، منشعبات احمدپور و اندیشه و چندین پروژه اساسی و کلان دیگر از جمله اقدامات در سطح شهرداری منطقه یک ارومیه است.

وی با اشاره به اقدامات خدمات شهری و فرهنگی، اظهار داشت: رنگ آمیزی جداول شهری در جهت زیبا سازی مبلمان شهری، لکه گیری و مرمت آسفالت معابر شهری، ترمیم و مرمت جداول فرسوده، لایروبی کانال های شهری وخدمات عمومی به شهروندان در قالب طرح های محله محور و زمینه سازی برای فرهنگ سازی و توسعه فرهنگی و فعالیت در امور فرهنگی از جمله  احداث فرهنگسرا و ورزشگاه های محله ای و سوق دادن جوانان و نوجوانان به ورزش که یک از بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، از جمله برنامه های فرهنگی و هنری در حوزه شهرداری منطقه یک ارومیه به شمار می رود.

مجتبی علیزاده، برنامه ریزی منسجم و عملیاتی کردن این برنامه ها بر اساس ضوابط موجود همراه با نظارت دقیق در اجرای طرح های در دست اقدام را از گام های موثر کسب اعتماد عمومی شهروندان ارومیه ای دانسته و بر تسریع در اتمام پروژه های عمرانی شهری در این منطقه تاکید کرد.

شهردار منطقه یک شهرداری ارومیه در پایان گفت: با اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی و فرهنگی، تحول بزرگی را در سطح شهر شاهد خواهیم بود و این جهش عمرانی در سطح منطقه یک موجب توسعه متوازن منطقه ای و توسعه شهری خواهد بود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: