https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2893
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تخصیص ١٠٠ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل پروژه بزرگراه ارومیه سرو خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز، محسن حمزه لو -مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی- که به منظور جلوگیری از فرصت سوزی و شتاب مضاعف در تکمیل پروژه‌های راهسازی از عملیات تکمیلی بزرگراه ارومیه سرو بازدید کرد گفت: در حال حاضر عملیات قیرپاشی در بخشی از قطعه پایانی بزرگراه ارومیه سرو اجرا و جهت حذف نقاط پرحادثه و تسهیل در رفت‌و‌آمد روستاییان سه دستگاه دوربرگردان و یک دستگاه زیرگذر نیز احداث می‌شود.

وی در ادامه افزود: توسعه مبادلات اقتصادی کشورهای ایران و ترکیه، رونق صنعت گردشگری و کاهش سوانح جاده‌ای از مهم ترین مزایای توسعه این بزرگراه است.

حمزه لو خاطرنشان ساخت: اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی جهت شتاب بخشی و تسریع در تکمیل پروژه بزرگراه ارومیه سرو، اعتباری برابر با ١٠٠ میلیارد ریال اختصاص داده است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: