https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1931
۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: باید نهال اعتماد اقتصادی را در دل مردم بکاریم و در راستای تقویت قوای سه گانه تلاش کنیم.

به گزارش آدلین نیوز، سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در آیین تکریم، تجلیل و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب اظهار داشت: میاندوآب، مهد عزت و غیرت و مجاهدت و زادگاه سید شهیدان آذربایجان و زینت بخش شهیدان آذربایجان غربی، شهید مهدی باکری است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به تحولات دنیا و نقش تاثیرگذار ایران اسلامی در معادلات جهانی، افزود: امروز ایران اسلامی، ابهت پوشالی قلدر مآبان که حتی کشورهای دنیا نمی توانند به آن بگویند بالای چشمت ابروست را شکسته اند.

وی گفت: آمریکا نماد استکبار، قلدری، ظلم و ستم، تعدی به حقوق ملت ها و پایمال کردن حقوق انسانی در دنیا و شیطان بزرگ و دشمن واقعی ماست.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز نوع مواجهه ما آمریکا کاملاً متفاوت و متمایز با قاعده های ترسیمی سیاسیون است، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی و ملت ایران به واسطه ایمان، اعتقاد و ولایت و خون پاک شهیدان و قدرت مردم در مقابل استکبار جهانی قدعلم کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اگر در گذشته نام آمریکا و قدرت پوشالی آمریکا لرزه بر اندام می افکند، ابراز داشت: امروز، آمریکا در دنیا تحقیر شده و توسط مردم به سخره گرفته می شود.

سردار شهسواری با اشاره به ایمان و اعتقاد مردم به نیروهای امنیتی و قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی، تصریح کرد: این موضوع به واسطه ایمان و اعتقاد مردم به مدیران دفاعی است و مردم اعتقاد عمیق به مدیران دفاعی و اعتماد مردم به ولایت دارند که سرنگونی پیشرفته ترین پهپاد آمریکایی نمونه ای از این قدرت دفاعی ایران است.

وی با اشاره به مواضع و راهبردهای آمریکا و عقب نشینی های آنان از مواضع خود، اظهار کرد: مواضعی که ترامپ و نتانیاهو در مقابل مواضع سید حسن نصرا… اعلام کرده اند، نشان از قدرت و برتری نظام جمهوری اسلامی دارد.

سردار شهسواری با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت گفت: امروز موشک های یمن بر سر مزدوران سعودی فرود می آید ولی آنها غلطی نمی توانند بکنند.

وی افزود: باید تلاش کرد تا آن اعتقاد و اعتمادی که مردم به مدیران امنیتی و دفاعی دارد را در عرصه اقتصاد نیز شاهد باشیم و این باور را در مردم ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه به مقوله دولت اسلامی اشاره و اعلام کرد: شاکله و ساختار دولت در نظام اسلامی موضوع بحث است نه افراد در دوره های مختلف و آینده.

سردار شهسواری با تاکید بر اینکه همه باید در راستای وحدت در نظام اسلامی تلاش کنیم، گفت: باید نهال اعتماد اقتصادی را در دل مردم بکاریم و در راستای تقویت قوای سه گانه تلاش کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه سپاهی نهادی مردمی و از دل مردم و با مردم و برای مردم است و خواهد بود، خاطرنشان ساخت: درراستای خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی سه هزار و ۲۰۰ پروژه افتتاح و یک هزار و ۲۵۰ پروژه نیز در سطح استان کلنگ زنی شده است و ما به این اقدامات در راستای محرومیت زدایی افتخار می کنیم.

هم چنین در این مراسم سرهنگ پاسدار جواد مولودی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به ارائه گزارشی از عملکرد خود در سپاه پرداخت و سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب معرفی شد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: