https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2051
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱:۴۱

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز در سراسر کشور، اطلاعات ۴۵ درصد از مشترکان شرکت گاز استان آذربایجان غربی نیز جمع آوری شده است.

به گزارش آدلین نیوز، علیرضا شیخی با اشاره به وجود ۹۶۰ هزار و ۷۴۶ مشترک گاز در استان، اظهار کرد: با آغاز جمع‌آوری اطلاعات مشترکان، تاکنون اطلاعات مربوط به ۴۲۸ هزار و ۹۷۷ مشترک اخذ و در سامانه مربوطه تغذیه شده است.

وی با اشاره به مزایای این طرح اظهار کرد: صرفه جویی در مصرف کاغذ که نقش مهمی در حفظ محیط زیست و حذف هزینه های مستقیم دارد به همراه کاهش زمان صدور قبض از مهمترین مزایای اجرای این طرح است.

شیخی ادامه داد: جمع‌آوری اطلاعات مشترکان در قالب اجرای طرح حذف قبوض کاغذی از ابتدای مهرماه در تمامی نواحی آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور آغاز شده و در تلاش هستیم که اطلاعات مربوط به شماره موبایل و تلفن ثابت همه مشترکان را تا ابتدای آذر جمع آوری و قبوض گاز را به صورت الکترونیکی و از طریق موبایل ارائه دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به روش های ارسال اطلاعات تماس مشترکان به شرکت گاز گفت: برای ثبت اطلاعات سه روش پیش بینی شده است تا مشترکان بتوانند به سهولت اطلاعات خود را در اختیار شرکت قرار دهند. شیخی تاکید کرد: ارسال شماره اشتراک به صورت (شماره اشتراک*۱) به سامانه ۱۰۰۰۱۹۴ ، مراجعه به سایت شرکت گاز استان آذربایجان غربی به آدرس nigc-wazar.ir و ارائه اطلاعات تماس به ماموران ادارات گاز استان که به درب منازل مراجعه می کنند روش های حضوری و غیر حضوری هستند که در دسترس عموم قرار دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی و همکاری مردم و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی رسانه ها این طرح به خوبی و در سریعترین زمان ممکن اجرایی شود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: