https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3528
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۷:۲۳

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: طی ۹ ماه گذشته بیش از ۵۷۰ میلیون لیتر بنزین در مرکز و شهرهای شمال آذربایجان غربی مصرف شده که این مقدار در مقایسه با سال گذشته با روند افزایشی مواجه است.

به گزارش آدلین نیوز، احمد مجرد -مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه- با اعلام این خبر، افزود: از ابتدای سال جاری، هیچ مشکلی در خصوص تامین و توزیع بنزین در این منطقه نداشتیم به طوری که طی نه ماه گذشته بیش از ۵۷۰ میلیون لیتر بنزین مصرف شده که این مقدار نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته است.

وی در رابطه با اختلال اخیر سامانه هوشمند افزود: مالکین محترم خودرو که رمز کارت سوخت خود را فراموش و یا اشتباه وارد نموده اند می توانند با در دست داشتن مدارک هویتی به ساختمان ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه واقع درخیابان شهید امینی به‌ صورت حضوری و در سایر شهرستان ها به نواحی تابعه شرکت مراجعه نمایند.

این مقام مسئول مدارک هویتی از جمله سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو و سند بنچاق را جهت مراجعه به نشانی های فوق الذکر ضروری دانست و گفت: مالکین عزیز همچنین می توانند با در دست داشتن این مدارک، درخواست بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت خود را ارائه دهند.

مجرد با اشاره به موضوع مهم صرفه جویی خاطرنشان کرد: با توجه به اصلاح الگوی مصرف، استفاده از وسایل نقلیه عمومی و با برنامه‌ریزی اصولی می‌توان گام های مثبتی در راستای مدیریت مصرف فرآورده های نفتی برداشت.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه تصریح کرد: شهروندان عزیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا کم فروشی با سامانه ۰۹۶۲۷ و یا با شماره تلفن های پیغام گیر ۲۴ ساعته ۰۴۴۳۳۴۵۰۰۶۰ و ۰۴۴۳۳۴۸۲۳۶۰ تماس حاصل نمایند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: