https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2093
۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۳:۳۹

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بدون سود و کارمزد برای اولین بار در شبکه بانکی توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز، علیرضا پورحسین با اعلام مطلب فوق در ادامه افزود: این بانک به عنوان بزرگ ترین بانک قرض الحسنه کشور طی ۱۲ سال فعالیت با بهره مندی از ۵۵۰ شعبه آنلاین در کنار خانواده ها در راستای توانمندسازی، اشتغال و رفع نیازهای آحاد مردم بوده و توسعه خدمات بانکداری الکترونیکی با بهره مندی از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته، سامانه دیجیتال اسناد، افتتاح حساب و تسهیلات آنلاین در راستای حذف کاغذ از دیگر اقدامات این بانک می باشد.

وی اعلام کرد: کسب عنوان سومین بانک برتر جهان اسلام در سال۲۰۱۹ از سوی نشریه بنکر از دیگر افتخارات بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد.

پورحسین با تاکید بر اقدامات انجام شده بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی گفت: انعقاد تفاهم نامه های کشوری با کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان های بهزیستی و بنیاد برکت و .‌.. به منظور حمایت از اقشار نیازمند جامعه قدم های خوبی در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی برداشته شده است.

وی همچنین به تسهیلات جدید بانک قرض الحسنه مهر ایران، اشاره و تصریح کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بدون سود و کارمزد برای اولین بار در شبکه بانکی و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بدون نوبت و رفع احتیاجات ضروری از دیگر اقدامات این بانک می باشد.

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت ۲۴ شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان، خاطر نشان ساخت: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب این بانک در سراسر استان مراجعه کنند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: