https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2318
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۵:۱۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: حال بیمار خانم ۵۵ ساله ای در ارومیه که امروز تست کرونایش از طرف وزارت بهداشت مثبت اعلام شد، رو به بهبودی است.

به گزارش آدلین نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، دکتر جواد آقازاده -رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی- ضمن اعلام این خبر در ادامه گفت: امروز تست کرونای بیمار خانم ۵۵ ساله در ارومیه از طرف وزارت بهداشت مثبت اعلام شد.

دکتر آقازاده افزود: این بیمار که چند روز پیش با علائم بالینی بیماری تنفسی و سابقه سفر زیارتی به قم و بازگشت به ارومیه را داشت از همان ابتدا به عنوان مورد مشکوک بستری و نمونه خون وی برای آزمایش کرونا به تهران ارسال شد و بلافاصله و به صورت کاملاً ایزوله تحت مراقبت و درمان قرار گرفت و امروز نتیجه آزمایش وی از طرف وزارت بهداشت مثبت اعلام گردید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: خوشبختانه بیمار حال عمومی خوب و شرایط پایداری دارد و بنا به اظهار همکار متخصص عفونی طی چند روز آینده با تکمیل پروسه درمان مرخص خواهد شد و این نشان می دهد که کرونا قابلیت درمان دارد و از این لحاظ بسیار خوشحالیم.

دکتر آقازاده ضمن تشکر و تقدیر از پزشکان، پرستاران و همکارانی که در مراقبت از این بیمار تلاش کرده اند اظهار داشت: میزان بالای هوشیاری سیستم بهداشتی و درمانی استان موجب گردید که بیمار به درستی به عنوان مورد مشکوک تلقی شود و به سرعت درمان وی قبل از اعلام نتیجه آزمایش آغاز گردد و امروز شاهدیم که علیرغم مثبت بودن آزمایش، حال بیمار رو به بهبود است و انشاالله به زودی ترخیص خواهد شد و از آنجایی که ایزولاسیون کامل پزشکی و اصول حفاظت فردی کاملی انجام یافته بود، امکان سرایت بیماری به همکاران ایجاد نشده است لذا از همه همکاران تلاشگر بسیار متشکرم.

دکتر آقازاده در پایان گفت: ما معتقدیم که باید با مردم رو راست و صادق باشیم لذا تاکید می کنم که اخبار مربوط به این بیماری را از منابع معتبر اخذ نمایند و با رعایت اصول بهداشت فردی و خود مراقبتی بر این بیماری غلبه نمایند.

وی خاطرنشان ساخت: قطعاً کرونا را شکست خواهیم داد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: