https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3551
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

رئیس بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: نخستین دوره «جام رسانه امید» هفته اول بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش آدلین نیوز، جهانگیر اسلام پرست -رئیس بسیج رسانه آذربایجان غربی- با اعلام این خبر در ادامه افزود: جام رسانه امید یک رویداد ۲۴ ساعته است که در راستای تولید محتوا و امید و نشاط آوری، هفته اول بهمن ماه در استان برگزار می‌شود و در این رویداد هدف ما به چالش کشیدن اصحاب رسانه است.

وی اظهار داشت: در این رویداد بنا داریم که پیشرفت‌های ایران را در دو بخش تولید و انتشار محتوا در محورهای جهاد خدمت، جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی به‌صورت استانی و کشوری در گروه‌های انفرادی و تیمی در معرض نمایش قرار دهیم.

اسلام پرست تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای حضور در این جام در قالب تیمی با تشکیل گروه‌های چهار نفره به بسیج رسانه آذربایجان غربی اعلام آمادگی کنند.

رئیس بسیج رسانه آذربایجان غربی ادامه داد: ایده‌پردازی، پادکست، گزارش مکتوب «خبری، تحقیقی و تحلیلی»، تیتر، عکس، یاداشت و سرمقاله، پوستر و اینفوگراف و کلیپ موبایلی از جمله قالب‌های رویداد «جام رسانه امید» است.

وی تاکید کرد: حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی اثر، تعداد بازدید، اعداد اشتراک گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب از شاخص‌های ارزیابی آثار ارسالی به دبیرخانه است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان غربی نیز به ایستگاه آخر رسیده و اوایل بهمن ماه مراسم اختتامیه پنجمین دوره آن برگزار می‌شود، گفت: امسال بیش از ۳۰۰ اثر به پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان ارسال شده که داوری آثار نیز به اتمام رسیده است.

وی خاطر نشان ساخت: بر اساس اذعان داوران، کمیت و کیفیت آثار ارسالی امسال نسبت به سنوات گذشته بالا بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌غربی یادآور شد: پنجمین جشنواره ابوذر در محورهای متنوعی مانند مهار تورم و رشد تولید، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، کتاب، کتابخانه، تعالی فرهنگی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی‌اسلامی و همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: