https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2337
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: دستگاه تست کرونا خریداری و مرکز تست کرونا در استان راه‌اندازی شده است که این مرکز تا ظهر امروز به فاز بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش آدلین نیوز، دکتر جواد آقازاده -رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی- در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با موضوع ویروس کرونا گفت: تا امروز از ۱۵۰ نفر مشکوک به کرونا، در سطح استان تست کرونا گرفته ایم که ۷ مورد مثبت و ۴۵ نفر منفی اعلام شده اند. مابقی تست ها نیز هنوز جوابشان از تهران نیامده است.

وی افزود: از ۷ مورد قطعی کرونا در استان، ۳ نفرشان خارج از استان(یک نفر گلستان و ۲ نفر قم) بوده اند؛ همچنین از این ۷ نفر، ۴ نفر حالشان بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۳ نفر دیگر یکی در بوکان و ۲ نفر در بیمارستان آیت الله طالقانی ارومیه بستری هستند که حال عمومی آنها نیز رو به بهبودی است.

آقازاده تصریح کرد: در استان ۳مورد فوتی مشکوک به کرونا داشتیم که از آنها نیز تست گرفته ایم، که جواب دو متوفی منفی بوده و جواب آزمایش متوفی سوم هنوز نیامده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خبر خوبی که برای مردم استان داریم، دستگاه تست کرونا خریداری و مرکز تست کرونا در استان راه اندازی شده که این مرکز تا ظهر امروز در ارومیه به فاز بهره برداری خواهد رسید و با راه اندازی این مرکز، تست های کرونا در استان انجام و جواب این تست ها در کمترین بازه زمانی اعلام خواهد شد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: