https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2490
۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶

میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور در برنامه موج فوتبال گفت: حضور قدرتمند در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا جزو اهداف تراکتور است.

به گزارش آدلین نیوز، مدیرعامل تراکتور با بیان این نکته ادامه داد: طبق دستورالعملی که به باشگاه‌ها ابلاغ شده بود، تیم‌های میهمان می‌توانستند چهار نفر و تیم‌های میزبان شش نفر را به ورزشگاه ببرند و در بازی فینال مجوز حضور ۱۰ لیدر و هوادار را به ما دادند و وقتی وارد ورزشگاه شدیم، دیدیم که استقلالی های زیادی در ورزشگاه حضور دارند و این باعث اعتراض ما شد و ما به آقای بهاروند اعلام کردیم که این عدالت نیست و در این صورت حاضر به انجام بازی نیستیم.

سهرابی افزود: ما برای بردن اصحاب رسانه و هواداران به مشهد، مکاتبات لازم را با سازمان لیگ انجام داده بودیم که متاسفانه با آن موافقت نشد و وقتی وارد ورزشگاه شدیم، با دیدن هواداران استقلال شوکه شدیم که خوشبختانه با پیروزی در بازی، این ناعدالتی را جبران کردیم و توانستیم با کاپ قهرمانی به تبریز برگردیم.

وی اظهار داشت: سیاست ابتدای فصل باشگاه، کسب حداقل یک جام و کسب سهمیه آسیایی بود که امسال متاسفانه فراز و نشیبی داشتیم. ابتدای فصل را خوب آغاز کردیم، اما در ادامه نتوانستیم نتایج مطلوبی بگیریم و با نظر هیئت مدیره باشگاه، دست به تغییراتی زدیم و آقای ساکت الهامی را جایگزین دنیزلی کردیم و این موضوع باعث شد که نتایج تیم روند صعودی پیدا کند و در حالی که نتایج خوبی کسب می‌کردیم، ویروس کرونا به ما ضربه بزرگی زد.

مدیرعامل تراکتور تصریح کرد: کرونا باعث شد که بازیکنان خارجی‌مان را از دست بدهیم و از طرف دیگر، ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه، ضربه زیادی برای تیم تراکتور که قدرت اصلی آن، از هواداران پرشورش نشأت می‌گیرد، وارد کرد.

سهرابی با بیان اینکه سوگیتا در اواسط فصل دچار مصدومیت شد و فقط می‌توانست در دو سه بازی پایانی فصل ما را همراهی کند و برای جبران ضرر و زیان مالی، رضایت انتقال قرضی او را به تیم‌های دیگر دادیم گفت: البته باشگاه کنونی وی، درخواست صدور رضایت دائمی را از ما کرده و به احتمال زیاد، با نظر هیئت مدیره باشگاه، با این درخواست موافقت کنیم.

وی در مورد بازیکن پرویی تراکتور نیز گفت: میمبلا هم با توجه به مشکلاتی که بعد از کرونا برایش رخ داد، صلاح دیدیم که برای این‌که ضرر و زیان مالی زیادی متحمل نشویم، رضایت جدایی او را صادر کنیم.

مدیرعامل تراکتور از برنامه فصل جدید این باشگاه پرده برداشت و افزود: ما برای فصل آینده، باید در سه جبهه بجنگیم و این موضوع نیاز به برنامه‌ریزی دقیق است و تا دو سه روز آینده باید برنامه‌ریزی کاملی را برای بستن تیم فصل آینده تدوین کنیم تا تیم قدرتمندی را روانه مسابقات فصل آینده بکنیم. البته برای دوری از حاشیه و تنش، مذاکراتمان را برای پایان فصل و بعد از بازی فینال جام حذفی نگه داشتیم و قبل از بازی فینال، نمی‌توانستیم با کسی وارد مذاکره رسمی شویم.

سهرابی اذعان داشت: به جز رضا اسدی و محمدرضا آزادی، همه بازیکنانمان با ما قرارداد دارند. البته این بدین معنا نیست که نتوانند به تیم دیگری بروند، چرا که با پرداخت مبلغی، می‌توانند رضایت باشگاه را بگیرند. احسان حاج صفی بازیکن بزرگی است و تا کنون پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه یونانی به باشگاه نرسیده و در تلاش هستیم که این بازیکن بزرگ را برای فصل آینده حفظ کنیم.

وی در مورد بازیکن مد نظر باشگاه اتریشی نیز گفت: رضا اسدی قول داده که اگر در ایران باشد، قطعاً برای تراکتور بازی می‌کند و آزادی هم بازیکن جوان و خوبی است که دوست داریم در تیم بماند. همه بازیکنان را حفظ می‌کنیم، مگر اینکه دلش با تیم نباشد. ما آماده توافق با رضا اسدی برای تمدید قرارداد هستیم.

مدیرعامل تراکتور با انتقاد از اینکه فوتبال ما حرفه‌ای است، اما برخی بازیکنان، اخلاق حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند بیان داشت: رشید مظاهری دو فصل دیگر با تیم ما قرارداد دارد و این بازیکن قبل از پایان فصل و پیش از بازی نیمه‌نهایی جام حذفی درخواست جدایی کرد که ما به او اعلام کردیم که تمرکزت روی بازی‌ها باشد. این بازیکن احساس می‌کرد که با توجه به مصدومیت اخباری، ما تن به خواسته‌های وی می‌دهیم؛ اما با این موضوع موافقت نکردیم و سپس مظاهری با مراجعه به سازمان لیگ، درخواست فسخ قرارداد کرد. باشگاه تراکتور تمام مطالبات مالی این دروازه‌بان را پرداخت کرده و در این خصوص کوتاهی نکرده است.

وی تاکید کرد: قرارداد مظاهری با استقلال، غیرقانونی است و چون اطلاعی از آیین‌نامه فدراسیون فوتبال ندارد، از عواقب این قرارداد غیرقانونی خبر ندارد و اگر باشگاه استقلال نتواند رضایت تراکتور را بگیرد، این بازیکن جریمه و محروم خواهد شد و در این خصوص، نامه‌ای به باشگاه استقلال ارسال خواهیم کرد.

سهرابی با تمجید از زحمات بازیکنان علی الخصوص سرمربی تیم گفت: آقای الهامی زحمات زیادی برای تراکتور کشیده و در روزهای کرونایی، همیشه بالای سر تیمش بود و تا این لحظه، هیچ‌گونه استعفای کتبی از سوی ایشان به باشگاه نرسیده و حتی موفق به تماس با وی نشده‌ام با این حال ما باید به زودی وضعیت مربیگری تیم را مشخص کنیم تا از قافله جذب بازیکن جا نمانیم.

مدیرعامل تراکتور در مورد اولویت های باشگاه گفت: ما در وهله اول، منتظر تعیین تکلیف آقای الهامی هستیم؛ چرا که مربی خود ماست و به طور رسمی مذاکره باشگاه با علی دایی را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب با این حال امیدوارم فردا موفق به تماس با آقای الهامی شویم تا به زودی وضعیت تیم برای فصل آینده مشخص شود.

این مقام مسئول در باشگاه تراکتور با بیان اینکه تا کنون نامه رسمی از سوی باشگاه گالاتاسارای ترکیه برای انجام بازی دوستانه به باشگاه ما ابلاغ نشده است ابراز امیدواری کرد: در صورتی که این نامه را دریافت کنیم، همراه با هیئت مدیره باشگاه، شرایط مختلف این پیشنهاد را بررسی می‌کنیم.

سهرابی افزود: تراکتور یک باشگاه خصوصی حرفه‌ای است و تمام آیتم‌های لازم برای خصوصی بودن را داراست. این باشگاه هم از نظر امکانات مالی و هم از نظر امکانات سخت‌افزاری، زیرساخت‌های خیلی خوبی دارد. معاونت اقتصادی باشگاه، در حال سوق‌دهی تراکتور به سمت سوددهی است و طی جلساتی که مالک محترم باشگاه با شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ داشت، درصدهایی از سهام این شرکت‌ها به تراکتور اختصاص داده شد. طرح‌های جامعی از جمله اپلیکیشن هواداران تراکتور (تراپ) در این باشگاه در حال پیشروی هستند که باعث حرفه‌ای تر شدن این باشگاه در زمینه اقتصادی است.

وی در مورد گرفتن تیک آبی صفحه اینستاگرام تراکتور نیز گفت: از مدت‌ها قبل، در برنامه باشگاه قرار دارد و اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده‌ایم و تیم رسانه باشگاه، به شدت پیگیر این موضوع است و در مراحل نهایی‌اش قرار دارد و به زودی منتج به نتیجه خواهد شد.

مدیرعامل تراکتور خاطرنشان کرد: هدف اصلی باشگاه، توجه به آکادمی و تیم‌های پایه است و در این خصوص مکاتبات لازم را با شهرداری تبریز نیز انجام داده‌ایم تا زیرساخت‌های مختلفی برای تیم‌های پایه در نظر گرفته شود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: