https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2579
۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷

چنگیز نوری سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی از اتصال ۱۵۴ روستای آذربایجان غربی به شبکه پرسرعت اینترنت همراه خبر داد.

چنگیز نوری -سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی- در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آدلین نیوز با بیان مطلب فوق در ادامه افزود: اتصال ۱۵۴ روستای آذربایجان غربی به شبکه پرسرعت اینترنت همراه در راستای برنامه محرومیت زدایی ارتباطی، در کمتر از یک ماه انجام شد تا در روزهای سخت کرونایی، امکانات ارتباطی همراه اول بتواند از بعضی مشکلات مردم نظیر مراجعه به شهرها بکاهد.

این مقام مسئول اظهار داشت: همراه اول برای بهره مندی مردم روستاهای آذربایجان غربی، جهت نصب و راه اندازی این سایت ها بیش از ۶۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

چنگیز نوری خاطرنشان ساخت: همراه اول از ابتدای سال تاکنون با هدف برقراری عدالت ارتباطی و توسعه ارتباطات روستایی، اقدام به نصب و راه اندازی سایت های پهن باند در اقصی نقاط کشور و مناطق محروم ارتباطی کرده و اجرای طرح اخیر نیز در قالب پروژه uso در فاز اول انجام گرفته است.

سرویس های ویژه تلفن ثابت به صورت غیر حضوری ارائه می شود

سرپرست مخابرات منطقه آذربایجان غربی از ارائه سرویس های غیر حضوری ویژه تلفن ثابت نیز خبر داد و افزود: خدمات سرویس بیدارباش، انتقال مکالمه، مکالمه کنفرانسی و انتقال از خط اشغال به صورت تلفنی و بدون نیاز به حضور مالک فراهم شد.

نوری تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات به صورت غیر حضوری، خدمات سرویس بیدارباش، انتقال مکالمه، مکالمه کنفرانسی و انتقال از خط اشغال به صورت تلفنی و بدون نیاز به مراجعه حضوری مالک خط امکان پذیر شده است و مشتریان می توانند در سراسر کشور با تماس تلفنی و بدون نیاز به احراز هویت از این خدمات مهم بر روی خطوط تلفن ثابت خود بهره مند شوند.

گفتنی است، شرکت مخابرات ایران در حوزه خدمات مربوط به امور مشتریان با ارائه بیشترین خدمات به صورت غیر حضوری به خصوص در شرایط بحرانی نظیر شیوع کرونا، امکانات مناسبی را برای دارندگان خطوط تلفن ثابت در بخش های مختلف مهیا کرده است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: