https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1908
۰۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳

طرح گازرسانی به ۴۹ روستا و یک شهر آذربایجان غربی همزمان با افتتاح پروژه های زیرساختی توسعه روستایی در چهار استان کشور به فرمان رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های خدمات رسان آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

به گزارش آدلین نیوز، علیرضا شیخی، مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی با اعلام این خبر در خصوص پروژه گازرسانی به روستاهای این استان گفت: علاوه بر بهره برداری از ۴۹ روستا، عملیات گازرسانی به ۳۴ روستا با ۲ هزار و ۳۰۸ خانوار نیز آغاز شد.

وی افزود: در هفته جاری عملیات گازرسانی به ۶۳ مورد صنعت نیز بهره برداری شده و عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۶۳ واحد صنعتی دیگر نیز آغاز می‌شود.

شیخی تصریح کرد: هم اکنون ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار روستایی آذربایجان غربی به ۶۸ درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی اظهار داشت: با بهره برداری از پروژه های در دست اجرا و کلنگ زنی شده میزان برخورداری خانوار روستایی از گاز طبیعی به ۸۰ درصد خواهد رسید که این آمار بالاتر از متوسط کشوری است.

شیخی افزود: هم اکنون ۹۹/۶ درصد خانوار شهری آذربایجان غربی نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: