https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2760
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی با اشاره به اجرای موفق طرح حدنگاری (کاداستر) اراضی در استان گفت: ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار هکتاراراضی ملی در استان حدنگاری شده است.

به گزارش آدلین نیوز، هادی قاسمی -مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی- با اعلام این خبر در ادامه افزود: تا پایان سال گذشته، ۵۰۱ هزار هکتار و از ابتدای سال جاری نیز تا کنون، یک میلیون و ۷۶۰ هزار هکتار زمین ملی در آذربایجان غربی حدنگاری و تثبیت شده که گامی بلند در راستای اجرای کامل این طرح مهم در استان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح زراعت چوب از جمله اقدامات تمهید شده برای جلوگیری از تخریب جنگل ها در آذربایجان غربی است، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات بانکی با سود ۱۳ درصد و تنفس ۴ ساله، یکی از ابزارهای تشویقی سازمان جنگل‌ها در این خصوص است که زارعان و متقاضیان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.
این مقام مسئول تاکید کرد: زراعت چوب نیاز به منابع آبی دارد و ما نمی‌خواهیم به منابع آبی کشور فشار وارد شود، بنابراین از آب‌های غیرمتعارف نظیر پساب‌های صنعتی و پساب‌های شهری استفاده می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی خاطرنشان ساخت: در صدد هستیم جشن انفال را تا پایان سال در استان برگزار کنیم.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: