https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3158
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

شهردار ارومیه گفت: مدیران مناطق بایستی عملگرا باشند و بابرنامه عمل نمایند چون پشت میزنشینی با حوزه خدمات شهری سنخیتی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری آدلین نیوز، دکتر حسین مهدی زاده -شهردار ارومیه- در آئین تودیع و معارفه سرپرست جدید مدیریت منطقه ۲ شهرداری ارومیه بیان کرد: مدیر منطقه بایستی به موضوعات مدیریت شهری در محدوده مدیریتی خود، نگاه جامع تری داشته و برای ارتقای سطح کارآمدی مجموعه، ضروریست منطقه را وجب به وجب بشناسد.

وی ادامه داد: مدیر منطقه نباید صرفاً درصدد توجیه باشد یا به ارائه توضیح در مورد معضلات و مشکلات بسنده و اکتفا نماید بلکه مدیران مناطق بایستی عملگرا باشند و عمل نمایند.

شهردار ارومیه، نقش و تاثیر قانونمندی مدیران و آشنایی آنان با قوانین و مقررات را در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی، اثربخش توصیف کرد و گفت: مدیران مناطق بایستی به ضوابط، قوانین و مقررات تسلط و اشرافیت لازم و کافی داشته باشند تا در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی با قاطعیت، تصمیمات لازم گرفته شود چراکه آشنایی مدیران مناطق به مسایل حقوقی، قانونی و ضوابط و مقررات حوزه مسئولیت خود سبب خواهد شد تا مدیران، مقتدرانه برای حل معضلات و رفع مشکلات اقدام کنند.

مهدی زاده با تاکید بر لزوم تسریع و تسهیل امورات در مناطق ۵ گانه شهرداری، تکریم ارباب رجوع را از اولویت‌های اساسی شهرداری ارومیه برشمرد و اظهار داشت: مهم‌ترین بخش‌های مدیریتی شهرداری ارومیه اگر در سطح کلان نگاه کنیم مدیریت‌های مناطق هستند؛ مناطق در واقع پیشانی خدمات‌رسانی شهرداری به شهروندان بوده و از همین حیث تکریم ارباب رجوع بایستی یکی از اولویت‌های اساسی در مدیریت‌های مناطق باشد.

شهردار ارومیه، طولانی شدن نامتعارف برخی از فرآیندها را ناشی از شرایط و بدعت‌ها و رویه‌های غلط گذشته عنوان کرد و گفت: بعضی از این رویه‌های خارج از چارچوب‌ قانونی یا منطبق بر سلیقه و نگرش افراد، باعث شده تا برخی از فرآیندهای اداری ارائه خدمات به شهروندان طولانی شود و طبیعی است طولانی شدن مراحل و فرآیندهای ارائه خدمات باعث نارضایتی ارباب رجوع می‌گردد بنابراین ضرورت دارد تا فرآیندها مورد بازبینی و اصلاح قرار گیرند.

مهدی زاده در ادامه از ضرورت برنامه‌ریزی راهبردی برای توسعه مناطق کم برخوردار ارومیه نیز سخن گفت و افزود: منطقه ۲ شهرداری ارومیه، یکی از مناطق کم برخوردار است و لازمه مناطق کم برخوردار، توجه به برنامه‌ریزی راهبردی است؛ موضوع مهم دیگری که وجود دارد و لازم است تا مدنظر قرار گیرد بحث خدمات شهری است، خدمات شهری تنها منحصر و محدود به بحث مدیریت پسماند نیست بحث‌های فرهنگی، اجتماعی و سایر مباحث نیز بایستی در حوزه خدمات شهری مناطق مورد توجه قرار گیرند.

شهردار ارومیه خاطر نشان ساخت: مدیران مناطق در حوزه‌های مختلف مجموعه خدمات شهری همیشه بایستی در میدان باشند، پشت میزنشینی با حوزه خدمات شهری سنخیت چندانی ندارد.

گفتنی است، بر اساس حکم انتصاب صادره از سوی دکتر حسین مهدی زاده شهردار ارومیه، توحید علی نژاد اصل به عنوان سرپرست مدیریت منطقه ۲ شهرداری ارومیه منصوب گردید.

توحید علی نژاد اصل دانش‌پژوه دکترای معماری و مدرس رشته‌های مهندسی معماری در مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها پیش از این، سمت جانشین شهردار منطقه ۲ شهرداری ارومیه را بر عهده داشته است.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: