https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2765
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی گفت: یگان رزم‌نوازان قرارگاه شمال‌غرب ارتش، مقام سوم جشنواره ترنم فتح را کسب کرد.

به گزارش آدلین نیوز، سرهنگ «جلیل وحیدی» -مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی- اظهار داشت: در مراسم اختتامیه جشنواره ترنم فتح که به صورت ویدئوکنفرانس و سراسری برگزار شد، یگان رزم‌نوازان قرارگاه شمال‌غرب ارتش موفق به کسب مقام سوم این جشنواره شد.

وی ادامه داد: امسال سومین دوره جشنواره ترنم فتح برگزار شد که این جشنواره با وجود نوپا بودن با استقبال از سوی مردم همراه شده و سال به سال باشکوه‌تر و با کیفیت‌تر اجرا می‌شود هر چند که امسال شیوع کرونا مانع از برگزاری عمومی آن شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه گروه رزم‌نوازان قرارگاه شمال‌غرب ارتش با ۷۶ گروه رزم‌نواز از سطح کشور به رقابت پرداختند، گفت: این موفقیت در حالی حاصل شده که امکانات در اختیار نیروهای رزم‌نواز آذربایجان‌غربی در مقایسه با سایر استان‌ها به ویژه تهران بسیار پایین است.

وی تصریح کرد: من به نوبه خود به دست آمدن این موفقیت را به مردم استان و فرماندهان نیروهای نظامی تبریک عرض کرده و کسب این مقام مایه افتخار است.

وحیدی با اشاره به موفقیت گروه‌های نظامی ایرانی در همه حوزه‌ها افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به نیروهای نظامی ایران عزت و هویت بخشید و امروزه اقتدار نیروهای نظامی در حدی است که کوچک‌ترین اقدام نیروهای آمریکایی در خلیج فارس رصد شده و هرگونه اشتباه آنها با پاسخی کوبنده همراه خواهد بود.

این مقام مسئول تاکید کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ارزش نیروهای نظامی به مراتب حتی از سگ نیروهای آمریکایی کمتر بود و کسی به آنها احترام قائل نبود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه هر کس در هر مقامی که باشد باید در حد توان خود از انقلاب دفاع کند، متذکر شد: امروزه ایران به عزت و استقلال رسیده و دیگر زیردست قدرت‌های استکباری و بله قربان‌گوی آنها نیست.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: