https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2966
۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: هفته جهاد کشاورزی فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای بخش کشاورزی در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت تامین امنیت غذایی است.

به گزارش آدلین نیوز، اکبر کرامتی -رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی- در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: برنامه های هفته جهاد کشاورزی به دلیل تقارن با زمان برگزاری انتخابات، امسال بایستی پر رنگتر از سال های قبل برگزار شود تا روحیه امید در مردم استان گسترش و تقویت یابد.

وی افزود: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش کشاورزی یک وظیفه است که باید همواره به آن عنایت داشت چون ارائه آن خدمات موجب دلگرمی مردم و تقویت نظام اسلامی است.

کرامتی با بیان اینکه آذربایجان غربی به عنوان یکی از مهمترین قطب های کشاورزی در کشور مطرح است و ارزش تولیدات بخش کشاورزی استان در سر مزرعه بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان برآورد می شود، گفت: این بخش نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: نیاز است کلیه معاونت ها و مدیریت های ستادی در سازمان و شهرستان ها عملکرد های شاخص انجام گرفته در حوزه کاری خود را با هماهنگی معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی جهت تهیه کتابچه و یا بولتن خبری ارسال و در طول هفته جهاد کشاورزی از طریق رسانه های جمعی این دستاوردها برای آگاهی مردم اطلاع رسانی شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای تحقق فرامین رهبری باید دو راهبرد اساسی امنیت غذایی پایدار با تأکید بر ظرفیت‏ های داخلی و صیانت از منابع پایه تولید و تأمین معیشت و اشتغال پایدار برای جوامع روستایی و عشایری و کشاورزان پیگیری شود.

در ادامه محمد دیبایی -دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی و رییس اداره روابط عمومی سازمان- به تشریح برنامه های قابل اجرا در هفته جهاد کشاورزی امسال پرداخت و از تدوین و برنامه ریزی ۱۵ عنوان برنامه به منظور بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی در آذربایجان غربی خبر داد.

دیبایی افزود: افتتاح پروژه های شاخص عمرانی، اقتصادی و تحقیقاتی بخش کشاورزی، نشست مطبوعاتی رییس سازمان و مدیران ادارات کل تابعه با اصحاب رسانه، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدای جهاد کشاورزی، پیش بینی سخنرانی رئیس یا معاونین سازمان قبل از خطبه های نماز جمعه در صورت مساعد بودن شرایط با توجه به شیوع کرونا، حضور رییس و مدیران سازمان در برنامه های رادیویی و برنامه تلویزیونی، گفتگوی ویژه خبری به منظور تببین دستاوردهای بخش کشاورزی، ارائه خدمات فنی و مشاوره ای و دامپزشکی رایگان از جمله برنامه های پیشنهادی در طول هفته جهاد کشاورزی می باشد که در طول هفته اجرا خواهند شد.

وی خاطرنشان ساخت: دیدار کشاورزان نمونه، تشکل ها و مدیران سازمان با استاندار و امام جمعه ارومیه، فضاسازی و تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری جلسه گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی با حضور ریاست سازمان به صورت وبینار با کارکنان و مدیران در سطح شهرستان ها از دیگر برنامه های اجرایی سازمان در هفته جهاد کشاورزی سال جاری است که در صورت تصویب محقق خواهند شد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: