https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3193
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مقررات بانکی اخذ اعتبارات توسط سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی واحدهای سورتینگ و بسته بندی تسهیل یابد.

دکتر وحید جلال زاده -نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی- در سی و پنجمین جلسه قرارگاه تامین امنیت غذایی آذربایجان غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی قطب محصولات کشاورزی کشور به شمار می رود، افزود: در زمینه تولید محصولات کشاورزی در استان مشکل وجود ندارد، بلکه عدم توزیع مناسب یکی از مشکلات مهم در سطح بازار آذربایجان غربی به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری آدلین نیوز، این نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه تشکیل قرارگاه امنیت غذایی نقش مهمی در مدیریت بازار دارد، گفت: باید زیرساخت ها و امکانات لازم برای عملیاتی کردن دستورالعمل ها و مصوبات این قرارگاه در آذربایجان غربی فراهم شود و تمامی عوامل و دستگاه های ذیربط در این زمینه با جهاد کشاورزی همکاری کنند تا مردم اثرات نظارت و مدیریت این قرارگاه را در مدت زمان کم تشکیل آن، مشاهده کنند.

وی با اشاره به مشکل بازار پس از تولید سیب در آذربایجان غربی گفت: متاسفانه هر ساله در زمینه بازار پس از تولید سیب با مشکلات زیادی از جمله نبود ناوگان یخچالدار، مشکل سورت و بسته بندی و موانع صادراتی مواجه هستیم که باید برنامه ریزی اصولی توسط مسئولان استانی برای رفع این مشکلات انجام گیرد.

جلال زاده با اشاره به تولید سیب صنعتی در آذربایجان غربی نیز افزود: باید اصلاح و جایگزینی باغات فرسوده و برنامه ریزی لازم در این زمینه انجام شود تا در یک بازه زمانی مشخص میزان تولید سیب صنعتی به حداقل کاهش یابد.

نماینده ارومیه در مجلس اظهار داشت: باید نقشه راه سیب آذربایجان غربی تدوین و عملیاتی شود تا در زمینه اصلاح ارقام سیب تولیدی، فرآوری و قیمت گذاری فروش داخلی و صادرات تصمیمات اساسی و به موقع اتخاذ شود.

وی با اشاره به پیگیری تخصیص اعتبارات لازم از بانک کشاورزی برای راه اندازی واحدهای فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی یادآور شد: باید مقررات بانکی اخذ اعتبارات توسط سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی واحدهای سورتینگ و بسته بندی تسهیل شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ۳۸۰ هزار تن سیب موجود در سردخانه های آذربایجان غربی بر رفع موانع صادراتی تاکید و اعلام آمادگی کرد تا زمینه رفع این مشکلات در مجلس مطرح و زمینه حل آنها فراهم شود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: