https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3536
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

جانشین انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارق سیم و کابل با اعتراف به ۵۰ فقره سرقت در شهرستان ارومیه، خبر داد.

به گزارش آدلین نیوز، سرهنگ سامان غنی زاده -جانشین انتظامی آذربایجان غربی- با بیان خبر فوق گفت: در راستای تشدید مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان و محکومان متواری، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، یک سارق حرفه ای و سابقه دار سیم و کابل برق را شناسایی و دستگیر کردند.

 

وی افزود: در بازجویی های به عمل آمده، سارق به ۵۰ فقره سرقت سیم و کابل برق و فروش آن به یک مالخر اعتراف که در ادامه رسیدگی، مالخر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی گردید.

 

جانشین انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش تخمینی کابل های سرقت شده  ۵ میلیارد ریال می باشد.

 

سرهنگ غنی زاده در پایان، از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده و در تامین امنیت پایدار جامعه سهیم باشند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: