https://adlinnews.ir

شناسه خبر :2487
۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴

مالک تراکتور در مصاحبه با برنامه رادیو ورزش از اقدامات جانبدارانه وزارت ورزش، صداوسیما و فدراسیون فوتبال به نفع تیم های استقلال و پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش آدلین نیوز، محمدرضا زنوزی در مصاحبه با رادیو ورزش با اعلام این مطلب در ادامه افزود: در فینال جام حذفی، به ما اعلام کردند که اجازه ورود تماشاگران را نمی‌دهیم، اما وقتی وارد ورزشگاه شدیم، حدود ۴۰۰۰ نفر هوادار استقلال را دیدیم که حتی آقای بهاروند نیز می‌خواستند بازی را تعطیل کنند!

وی ادامه داد: همیشه می‌گفتند که زنوزی دو تیم دارد. مگر می‌شود بین فرزندان تفاوتی قائل شد؟ فوتبال همچون فرزند است. وزیر ورزش، نایب قهرمانی استقلال را تبریک می‌گوید، اما قهرمانی تراکتور در جام حذفی را تبریک نگفت و بعد از قهرمانی تراکتور، در خصوص مشکلات استقلال صحبت می‌کند!

مالک تراکتور تصریح کرد: من از صداوسیما گله‌مندم. حتی دوربین و مجری صداوسیما، از گلزنی‌های تراکتور ناراحت می‌شد. در برنامه فوتبال برتر، به جای بررسی تیم تراکتور، علت نتیجه نگرفتن استقلال را بررسی می‌کنند. آیا این عدالت است؟! واقعا متاسفم.

زنوزی با بیان اینکه باید قبول کرد که تیم تراکتور، فوتبال ایران را از دوقطبی بودن خارج کرده است و نمی‌شود این تیم را نادیده گرفت بیان داشت: برنامه‌ی “از فوتبال چه خبر” رادیو ورزش، از معدود برنامه‌های صداوسیماست که عدالت در آن رعایت می‌شود و از اینگونه برنامه‌ها تشکر می‌کنم.

وی با انتقاد از رویه صداوسیما تاکید کرد: چرا باید در تریبونی که متعلق به ۸۰ میلیون ایرانی است، طرفداری تیم‌های خاصی شود؟ این‌که حق تیم‌های شهرستانی را فدای تیم‌های خاص کنیم، این عدالت نیست.

مالک تراکتور اعلام کرد: برای فصل آینده، سعی می‌کنیم که شاکله اصلی را حفظ کنیم. تیم ما در فینال جام حذفی با کمبود بازیکن مواجه شده بود و از آقای ساکت الهامی، کادرفنی و تمام بازیکنان تشکر می‌کنم که با دست بسته توانستند به مقام قهرمانی برسند و این نکته را هم باید در نظر گرفت وقتی در بازی حساس فینال، دو بازیکن جوان مستعد وارد زمین می‌شود، این نشانگر بسته بودن دست کادر فنی تیم بوده و قهرمانی با این تیم کار بزرگی است.

زنوزی افزود: ۲۵ سال است که باشگاه‌داری می‌کنم و نمی‌توانید یک مربی و بازیکن را پیدا کنید که بگوید، زنوزی در امور فنی و مدیریتی باشگاه دخالت می‌کند.

وی اذعان داشت: رشید مظاهری قراردادش را یکطرفه فسخ کرده و قبل از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، تمرینات تیم را ترک کرده است. این بازیکن با ما قرارداد دارد و هر تیمی که با مظاهری وارد مذاکره شود، از او شکایت می‌کنیم.

مالک تراکتور با ذکر این نکته که فدراسیون فوتبال، قرارداد توافقی را ثبت نمی‌کند و ما نیز با رشید مظاهری هیچ قرارداد توافقی نداشتیم گفت: برای من مهم‌تر از همه‌چیز تراکتور است و به سایر باشگاه‌ها احترام می‌گذارم. من منافع تراکتور را به هیچ‌کس نمی‌دهم و خط قرمز من در ابتدا منافع کشورم و سپس منافع تراکتور است.

وی ابراز داشت: هواداران می‌گویند که مظاهری در زمان بدی تیم را ترک کرده و از محمدرضا اخباری تشکر ویژه‌ای دارم که با وجود مصدومیت شدید، به خاطر تراکتور درون دروازه ایستاد و با این‌که اخباری دروازه‌بان خیلی بزرگی است، اما تا کنون هیچ‌گاه گله‌ای بابت نیمکت‌نشینی نکرده و بسیار اخلاق‌مدار است.

زنوزی خاطرنشان کرد: هواداران می‌گویند که باید مظاهری در تیم بماند، اما حتی روی نیمکت هم ننشیند و روی سکوها باشد. مظاهری بازیکن ملی‌‌پوش است، اما حرفه‌ای نیست و باید به قراردادی که بسته پایبند باشد.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: