https://adlinnews.ir

شناسه خبر :686
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

گرگان – مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود دو سامانه سرد بارشی به استان و کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوا خبر داد.

سیدمحمدرضا رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با الگوهای پیش یابی در سطح استان گلستان، اظهار کرد: عبور موج کوتاه در اوایل امشب به ویژه در نواحی کوهستانی استان باعث افزایش موقتی ابر، احتمال رگبار ملایم پراکنده و وزش باد خواهد شد.

وی افزود: حدود نیمه شب چهارشنبه اولین موج سامانه ناپایدار سرد بارشی از غرب وارد استان می شود که پیامد آن وزش شدید باد، بارش شدید باران، گاهی همراه با رعد و برق در غرب استان (بندرگز، کردکوی و گرگان) خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان اظهار کرد: جریانات سرد عرض شمالی باعث کاهش قابل ملاحظه دما و ماندگاری سرما تا روز دوشنبه هفته آینده می شود و دما بطور نسبی تا ۱۰ درجه سلسیوس کاهش می یابد.

رضوی با بیان اینکه شدت بارش در گلستان در روز پنجشنبه بیشتر خواهد بود، گفت: موج دوم سامانه بارشی از عصر جمعه آغاز می شود و این سامانه تا روز یکشنبه به تناوب موجب بارندگی، رعد و برق، گاهی وزش نسبتا شدید باد و طوفانی شدن دریا خواهد شد.

پ
برچسب ها:
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: