https://adlinnews.ir

شناسه خبر :182
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

​معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: ملاحظات امنیتی برای اجرای طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه بر روی تمامی سامانه‌های اپراتورها پیش‌بینی و عملیاتی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین فلاح جوشقانی با اشاره به اینکه تست نفوذپذیری در سامانه ترابردپذیری پیش از اجرای آزمایشی آن انجام شده است، افزود: در کنار همه این اقدامات، سیستم تمامی اپراتورها طبق روال‌های مشخص از سوی تیم امنیت اطلاعات و فناوری آنان، از نظر نفوذپذیری به صورت دوره‌ای تست می‌شود.

وی اظهار کرد: در فرایند درج اطلاعات مربوط به ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه، بلافاصله اطلاعات درج شده مشترکان در بانکهای اطلاعاتی امن نگهداری می‌شود؛ ضمن آنکه سیستم مرکزی ترابرد شماره‌ها کاملاً بر روی شبکه اختصاصی پیاده‌سازی شده و از شبکه‌های عمومی برای این کار استفاده نشده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره استفاده از پروتکل امنیتی https بر روی پایگاههای اطلاع‌رسانی اپراتورهای تلفن همراه گفت: علیرغم اینکه استفاده از پروتکل https به تنهائی ضامن امنیت صفحات نیست با اینحال اپراتورهای تلفن همراه را ملزم کرده‌ایم که این کار را انجام دهند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: