https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1348
۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: کسب رضایت اربابان رجوع و ارائه پاسخ بروز به مشکلات و درخواستهای صنعتگران باید دغدغه و اولویت اصلی پرسنل شرکت محسوب شود.

به گزارش آدلین نیوز، علی عبدلی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی در نشست شورای معاونین و مدیران شرکت با بیان اینکه امورات محوله به هر کدام از واحدها باید با جدیت و درایت پیگیری شود، گفت: در سال رونق تولید در واقع با توجه به ماهیت کاری شرکت شهرک های صنعتی که همانا تأمین زیرساخت ها جهت جذب سرمایه گذاری در بخش تولید و در نتیجه رونق تولید می شود باید تلاش بیش از پیشی بکار برد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه زیباسازی شهرک ها و نواحی باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد، اظهار داشت: برای این امر نیازمند همکاری جدی شرکت های خدماتی شهرک ها و نواحی صنعتی می باشیم.

عبدلی در ادامه با تأکید بر نظارت دقیق بر انجام پروژه های در دست اقدام در شهرک ها و نواحی صنعتی، تصریح داشت: در حال حاضر تعداد ۵۸ پروژه عمرانی در دست اقدام وجود دارد که با تکمیل و بهره برداری از این تعداد پروژه، زیرساخت شهرک ها و نواحی صنعتی استان از وضعیت مطلوب تری برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود، کمبود زمین های صنعتی قابل واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری در بخش صنعت در استان می باشد، گفت: باید از تمام ظرفیت و تلاش خود جهت تهیه اراضی مورد نیاز برای ایجاد زیرساخت ها جهت توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی بهره گیریم.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: