https://adlinnews.ir

شناسه خبر :1426
۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

مدیر توزیع برق باهنر ارومیه گفت: رسانه ها در جهت نیل به الگوی مصرف نقش ارزشمند و بی بدیلی ایفا می کنند.

به گزارش آدلین نیوز، سجاد حیدرزاده مدیر توزیع برق باهنر ارومیه گفت: رسانه ها در دوران کنونی بخشی لاینفک زندگی فردی و اجتماعی جامعه ی هدف می باشد و این افراد در دنیای اطلاعاتی و ارتباطی امروز، بخش عظیم فرهنگ، ارزش ها و هنجارهای جامعه خود و دیگر ممالک را از رسانه ها دریافت می کنند.

این مقام مسئول با اشاره به نقش ذاتی بنگاه های خبری و دستگاه های اطلاع رسانی در زمینه فرهنگ مصرف بهینه برق گفت: رسانه ها با عنایت به تولید محتوای فرهنگی و انتقال ارزش ها و هنجارها، نهادینه کردن صحیح الگوی استاندارد مصرف برق و همچنین ارتقای دامنه و عرصه آگاهی های عمومی و ارائه آموزش به مصرف کنندگان حامل های انرژی متناسب با الگوی سبک زندگی مناسب و نیز سیاستگذاری بهینه میان خود(رسانه) و دولت در جهت نیل به الگوی مصرف نقش ارزشمند و بی بدیلی ایفا می کنند.

وی تصریح کرد: تعدادی از مشترکان صنعتی، اداری و عمومی شهرستان ارومیه در باب پشتیبانی از طرح کاهش پیک بار تابستان سال مسبوق نهایت همیاری را با مدیریت توزیع برق باهنر مبذول کردند که از جمله آن ها می توان به دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، اداره کل کمیته امداد امام خمینی، شرکت گچ بسته بندی، کارخانه سیمان سفید ارومیه، اداره پست، اداره کل صنعت معدن و تجارت اشاره کرد.

حیدرزاده ادامه داد: بر مبنای عملکرد موفقیت آمیز ادارات و واحدهای تجاری و صنعتی در گذر از پیک بار تابستان، طرح های تشویقی و بسته های حمایتی جهت تحسین اقداماتشان در نظر گرفتیم.

مدیر توزیع برق باهنر ارومیه با اشاره به اینکه هدف از مدیریت مصرف برق، تعدیل در مصرف انرژی می باشد و پایبندی به اجرای این طرح، ارزش افزوده های قابل دفاع و تحسین برانگیزی را نصیب جامعه خواهد کرد، افزود: در صورت تعدیل مصرف انرژی نه تنها میزان تولید در صنایع کاهش نمی یابد، بلکه همراه با افزایش بهره وری و بازدهی تولید توامان خواهد بود ومضافا آنکه مشترکان وافراد تحت الشمول خدمات شرکت برق در صورت رعایت فرهنگ مصرف نیز به ازای برق مصرفی هزینه کمتری را خواهند پرداخت.

حیدرزاده در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه استراتژی ها و تاکتیک های شرکت توزیع برق باهنر در زمینه مدیریت مصرف در ساعات پیک بار فصل تابستان در حوزه درون نهادی و برون سازمانی پرداخت و گفت: شرکت توزیع برق باهنر ارومیه با التفات به رسالت ها و ماموریت های محول شده اهتمام مضاعف و مساعی مجدانه ای در زمینه ایجاد انگیزه و ارائه مشوق های لازم در سلول های مدیریتی و پرسنلی سازمان جهت گذر موفقیت آمیز از پیک بار مصرف برق و پشتیبانی از طرح فرهنگ مصرف بهینه داشته است و در این راستا به نسبت سهم سازمانی در اجرای طرح صدرالاشاره، توفیقات رضایت بخشی را در تراز نامه عملکردمان ثبت کرده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: مهم ترین ماموریت ما در حوزه ی برون سازمانی برای نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه برق، انعقاد تفاهم نامه با اداره جات، سازمان های صنعتی و بخش های تجاری و صنعتی بود که در این راستا با بخش های صنایع و اداره جات به ترتیب ۲۳ و ۵۷ تفاهم نامه و با حوزه های تجاری، سردخانه و کشاورزی به ترتیب ۲۳ و ۵۴ و ۲۳۴ قرارداد منعقد کرده ایم.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به اجرای طرح راستی سنجی مدیریت مصرف برق در سلول های اداری و بخش های صنعتی و تجاری، گریزی به تعداد کل پرسنل های سازمان متبوعشان زد و خاطرنشان ساخت: برق باهنر به عنوان ناظر و مجری سیاست های ستادی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی طرحی را در باب راستی سنجی مدیریت مصرف برق در ادارات و بخش های صنعتی و تجاری با بازدید و نظارت از آن ها به صورت تصادفی و بدون اطلاع و هماهنگی قبلی به عمل آورده است.

مدیریت توزیع برق باهنر افزود: کارشناسان فنی و بازرسان بخش مدیریت مصرف برق شرکت تا کنون از ۴۰ درصد سازمان ها و بخش های صنعتی و تجاری آذربایجان غربی که تفاهم نامه همکاری با آن ها داشته ایم، بازدید و نظارت میدانی و فنی به عمل آورده اند.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: