https://adlinnews.ir

شناسه خبر :3243
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۳۵

کیست که نداند قبل از ورود تراکتور به لیگ برتر، فوتبال ایران دو قطبی محض بود و سال ها تلاش رسانه میلیِ صداوسیما و سایر رسانه ها برای آبی و قرمز کردن فضای فوتبالی …

هادی علیزاده – مدیرمسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری آدلین نیوز

کیست که نداند قبل از ورود تراکتور به لیگ برتر، فوتبال ایران دو قطبی محض بود و سال ها تلاش رسانه میلیِ صدا و سیما و سایر رسانه ها برای آبی و قرمز کردن فضای فوتبالی ایران تقریباً نتیجه داده بود اما با ورود تراکتور به لیگ برتر، تمام معادلات به هم خورد و رنسانسی در عرصه فوتبال رخ داد چرا که برای اولین بار در لیگ ایران، نه تنها دو تیم تهرانی در شهری به جز تهران میزبان نبودند بلکه حتی در استادیوم خانگی خودشان یعنی آزادی نیز مزه میهمانی را تمام و کمال چشیدند!

تمام رسانه ها و خصوصاً صدا و سیما در شوکی بی سابقه فرو رفته بودند چون تمام تلاش آنها این بود که عظمت هواداران تراکتور در آزادی را نمایش ندهند!

این حضور هواداران تراکتور در استادیوم ها، انقلاب هواداری را در کشور کلید زد و سایر تیم های شهرستانی با الگو گرفتن از هواداران تراکتور به یاری تیم شهرشان آمدند و به جرأت می توان گفت دو تیم سوگلی، دیگر آن محبوبیت سابق را در استادیوم ها نداشتند.

از طرفی دیگر، تراکتور به عنوان مدعی بلامنازع و قطب جدید فوتبال ایران، تنور لیگ را با بازی های زیبایش داغتر کرده بود اما در چند سال اخیر، تراکتور به هر دلیلی، آن فروغ گذشته را نداشت و بی شک هواداران تیم های رقیب علی الخصوص دو تیم پایتخت، از این جریان بسیار خوشحال بوده و هستند.

پس از انتشار خبر واگذاری تراکتور به صنایع ملی مس، وحشت به خیمه دشمن افتاده که اگر تراکتور باز هم همان تراکتور پر قدرت چند فصل گذشته اما این بار با تجربه مدیریتی تیم های مس سونگون شود، کابوس آنها محقق خواهد شد و همین امر باعث شده رسانه های پایتخت و تعدادی از مجریان صدا و سیما، این واگذاری را عمداً به مس رفسنجان ربط داده و چشم های خود را به سهم آذربایجان از معادن خودش ببندند!!!

از طرفی دیگر، دلالانی که در طی چند سال اخیر، باشگاه تراکتور را به محل درآمد بی پایان خود تبدیل کرده بودند، از طریق رسانه های خود برای ناکامی این واگذاری، تلاش مضاعفی انجام می دهند!!!

اکنون اما زمان آن فرا رسیده که با تشکیل مس آذربایجان و استقلال آن، منطقه از لوث وجود استثمارگران پاک شده و یکبار برای همیشه به اراجیف مجریان و رسانه های بدخواه آذربایجان خاتمه داده شود.

پ
دفتر ارتباطات مردمی دکتر وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس افتتاح شد تذکر نادر قاضی پور در صحن مجلس به ۲ وزیر در مورد اهانت قومیتی طرفداران پرسپولیس اظهار ندامت پرسپولیسی ها از اهانت به طرفداران تراکتور چه کسانی از آمدن وحید جلال زاده ناراحتند؟ بهسازی و آسفالت ۷۲ کیلومتر راه روستایی با اعتبار نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال زنوزی مالک تراکتور: به خاطر یک بازی مردم را به جان هم می اندازند بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت در آذربایجان غربی هستند نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند صحبت مدیران ورزش استان و تبریز درباره برف استادیوم یادگار امام حمله هواداران سردار بوکان به مهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
* نظر شما: